Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20759 Niet Te Geloven

• Auteur

…..de zwangerschapstest geeft twee streepjes aan

Ik had gisteren mijn nod en ik werd niet ongi, maar ik heb nergens last van…niet moe…niet misselijk….niet opgezwollen borsten….Het enige waarvan ik gisteren dacht: dat zal er wel mee te maken hebben is dat mijn humeur niet zo goed was en ik me kwaad maakte om nutteloze dingen. Sinds ik met de pil ben gestopt had ik daar juist geen last meer van dus ik dacht: misschien toch wat hormonen in mij?!

Ik vanmorgen gestest en er kwam een blauw streepje…ongelovelijk! Het is nog niet helemaal te bevatten!!!!!

Groetjes, Tessje en hierbij natuurlijk het zwangerschapsvirus toegeblazen!!!

#2850830 Quote

Gefeliciteerd, Tessje!!!! Geniet heerlijk van je zwangerschap!!!!!!

dikke kus, Annette

#2850834 Quote

gefeliciteerd meid!!! veel plezier en ik hoop dat wij hier wat snelheid voor het zwanger worden van jou meekrijgen!!!

knuffffffffffff tessa

#2850836 Quote

hallo,
    gefeliciteerd meid en heel veel geluk
    groetjes tamara

#2850840 Quote

wow alweer een het gaat weer hard he
    heel veel geluk en een gezonde zwangerschap toegewenst

#2850848 Quote

Hallo Tessje,

Hiep hiep ….HOERA!!!

Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe. Heb je op je NOD getest??
    Ik heb vandaag mijn NOD ik voel ook nog niets…..misschien dus een goed teken. Als ik me in kan houden test ik a.s. dinsdag.

Groetjes Nathalie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850851 Quote

Super!!! Gefeliciteerd!!!!

#2850855 Quote

Proficiat meid … geniet er maar van

#2850870 Quote

Gefeliciteerd!!!!!! Geniet er van!!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct