Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20760 Even Voorstellen Aan Alle Meiden Op Dit Forum

• Auteur

hallo allemaal.bij deze wil ik mij even aan jullie voorstellen. ik ben dag droomertje. en ik ben 23 jaar. ik zit al een poosje mee te lezen op deze leuke site. en vandaag dacht ik laat ik eens wat van me horen. ik ben nog steeds aan de pil. heb twee weken geleden aan de antibiotica gezeten.waarbij de pil minder betrouwbaar werd. we hebben het wel eens ( gedaan).nu ben ik de laatste paar dagen wel eens wat misselijk.zou dat kunnen betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn.of zouden het gewoon na werkingen zijn van de antibiotica? ik hoop een reactie. want ik weet het even niet! liefs dag droomertje

#2850839 Quote

daar was ik al weer. was nog niet helemaal alles kwijt.
    het is namelijk zo.dat wij wel graag kinderen willen.vooral ik!!!! ik voel gewoon dat ik er helemaal klaar voor ben. maar heb net een nieuwe baan. en wij samen hebben net een huis gekocht.dus vraag ik me af: kom ik dan niet een klein beetje in de knoei? ik wil namelijk niet mijn baan kwijt.snappie!

ps: voor iederen die zwanger probeert te worden wil ik effe veel succes wensen.
    dus dat wordt klussen hihi. xxxx dag droomertje

#2850872 Quote

Hoi dag droomertje
    In de bijsluiter van de pil staat vaak ook het een en ander. Bij welke pil zit je, in het begin heb je weinig kans net als op het laatst, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn. Doe een test zou ik zeggen en het is wachten op je ongi………

#2850879 Quote

Hallo dag droomertje,

Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent. Maar volgens mij is die misselijkheid toeval. Ik weet niet precies hoe het bij andere dames zit, maar bij de zwangerschap van mijn 1e kindje was de misselijkheid ongeveer van de 6e t/m 16e week. Dan heb je namelijk te veel van een bepaald hormoon in je lijf, waar je misselijk van wordt.

Groetjes,

Annie

#2850903 Quote

Hoi,

Vorige maand was ik ook nog aan de pil, + antibiotica gebruikt. Hoopte stiekem ook dat het dan meteeen zou lukken. Ik was af en toe ook misselijk, steekjes in de buik. Maar helaas de rode duivels kwamen. Ik had het ook niet echt verwacht dat het zo snel zou gaan, maar wel stiekem gehoopt. Nu ben ik definief gestopt met de pil.

Ik hoop het voor je, maar reken er niet te veel op!
    Veel succes in ieder geval!

groetjes,
    Truus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct