Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20761 Ff Weggeweest Vind Het Maar Moeilijk Allemaal

• Auteur

hoi allemaal ben ff weggeweest, omdat ik het soms echt moeilijk vind dat er soms heel veel zwanger raken. en ik dan echt een  beetje jaloers word  (sorry hoor) om mijn heen lijkt het overal vanzelf te gaan en bij ons schiet het helemaal niet op! we lopen nu in het ziekenhuis en krijgen woensdag de uitslagen van de eerste onderzoeken. ben echt super zenuwachtig! hoop maar dat het allemaal goed is.En dat ze mijn cyclus korter kunnen maken
    Liefs Ella

#2850843 Quote

ik hoop ook voor je dat het goedkomt
    ik snap heel goed dat je even afstand moet nemen, ik denk er de laatste dagen ook steeds meer over maar vind het zo verslavend hier
    laat je iets weten van de uitslag woensdag?
    ik hoop   dat je toch een heel fijn weekend hebt en als je je ei kwijt wil kom je gewoon weer even kletsen
    succes en sterkte
    kus

#2850847 Quote

Hallo Ella,

Ja het lijkt niet eerlijk dat sommige van ons zo'n lange weg hebben te gaan een andere de 1ste x al zwanger zijn. VAn mijn eerste was ik al zwanger toen ik en mijn man zeiden het eens een keertje erover te hebben. Dus een grote verrassing dat ik al zwanger was. Nu zit ik in ronde 2 en maak voor het eerst mee dat wat voor een spanning dit met zich meebrengt. Ik heb een heel grote bewondering voor jou en de anderen die toch doorgaan met alles. Ik weet niet of ik dit ervoorover zou hebben. Het is allemaal nogal prive en indringend.
    Maar ik hoop voor jullie dat de gyn.  bij jullie alles oke vind en dat hij/zij jullie snel op weg kan helpen naar een onbezorgende zwaangerschap. Heel veel sterkte en nog meer succes want gun het je voor de volle 1000%!!!!

Liefs Nathalie

#2850856 Quote

ik hoop dat je uitslag bij de gyn positief is … ik duim voor jou x

#2850865 Quote

Hoi Ella,
    Snap het best dat je jaloers bent, je wil gewoon ook zo graag en om de een of andere reden lukt het niet………..je bent al zo lang bezig en een ander heeft het wel eens over een ongelukje of zijn gewoon zwanger en dat voel je wel af en toe.
    Wat voor onderzoeken hebben jullie gehad als ik vragen mag? Ik zal duimen dat het positief isKop op hoor meis!

#2850910 Quote

hoi hoi

ik kan mij het heel goed voorstellen dat je soms jaloers bent,dat zal bijna iedereen wel hebben,alleen de 1 kan er beter mee omgaan dan de ander,en dat is helemaal niet erg!!!

wij zitten nu zelf in de 12 ronde,en na mijn idee is ook iedereen maar zwanger,en je ziet alleen maar baby,s!!!

ben zelf net bij de HA geweest,en het zaad van mijn vriend word nu onder zocht en daar krijgen we deze week de uitslag van!!!!

wat voor onderzoeken hebben jullie al gehad dan?
    en hoe lang zijn jullie bezig?

zal voor je duimen dat het gouw raak mag zijn!!!

xxxtam80

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850935 Quote

Bedankt voor de lieve reacties,

we zijn 'pas' 8 maanden bezig, maar mijn kortste cyclus was 44 dagen. hierdoor is de kans groot dat ik helemaal geen eisprong heb. Verder heb ik een ziekte die ervoor kan hebben gezorgd dat mijn eileider wordt geblokkeerd (kan alleen worden uitgesloten door een kijkoperatie maar ik hoop niet dat dat nodig is). Ik heb een kort inwendig onderzoek gehad (dat zag er goed uit)  en nu wordt mijn mans zaad nagekeken en mijn bloed .Eens kijken of mijn hormonen doen wat ze moeten doen.

Mijn langste cyclus was 63 dagen. als je van die lange cyclussen hebt dan
    denk-hoop je steeds dat het wel zo is. 2 cylcussen geleden dacht ik ook dat het zo was omdat de test ligt positief aangaf. Heb ik weer net een test gekocht die dat wel kan doen, ookal is het niet zo. (Romed dipsticktesten)heb ik weer!

En om ons heen lukt het overal in 1 keer! een  stel vrienden die na ons is begonnen is nu alweer 28 weken. Zover had ik dus ook al kunnen zijn! ik weet dat je zo niet moet denken en niet op anderen moet letten, maar stiekem denk ik soms toch zo!

Ik heb door die ziekte al veel tijd verloren, we waren net begonnen en toen moesten we al ophouden. Na anderhalf jaar (!!!) mochten we eindelijk weer beginnen te proberen  en nu dit!!
    Ik dacht (stom natuurlijk) na die ellende hebben we wel wat positiefs verdient, maar zo werkt het helaas niet
    ik hoop maar dat mijn lijf wel zwanger kan worden….
    Liefs Ella

#2850939 Quote

hoi ella,

wat balen voor je zeg, na je ziekte te hebben overwonnen hoopte je natuurlijk op een snel positief bericht, dat kan ik me indenken. en dan lijkt het ineens of iedereen in 1 keer zwanger is he…kop op meid! ik hoop dat alles goed met jullie is en dat je snel zwanger mag worden!!

duim voor jullie!
    knufffffffffff sweety76

#2850947 Quote

Hoi Ella,
    Vervelend hoor, maar ze gaan nou alles toch goed uitzoeken? Das wel fijn zeg.
    Ik zit ook met onregelmatige cyclus, maar ben van 84 dagen naar 38 dagen cyclus gegaan in een jaar. Temperatuur je? Bij mij is de eisprong goed zichtbaar en dat stelde mij toch wel gerust. Ik wens je veel succes en al kom je misschien niet heel veel, schrijf het maar lekker van je af!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct