Bedankt voor de lieve reacties,
we zijn 'pas' 8 maanden bezig, maar mijn kortste cyclus was 44 dagen. hierdoor is de kans groot dat ik helemaal geen eisprong heb. Verder heb ik een ziekte die ervoor kan hebben gezorgd dat mijn eileider wordt geblokkeerd (kan alleen worden uitgesloten door een kijkoperatie maar ik hoop niet dat dat nodig is). Ik heb een kort inwendig onderzoek gehad (dat zag er goed uit) en nu wordt mijn mans zaad nagekeken en mijn bloed .Eens kijken of mijn hormonen doen wat ze moeten doen.
Mijn langste cyclus was 63 dagen. als je van die lange cyclussen hebt dan
denk-hoop je steeds dat het wel zo is. 2 cylcussen geleden dacht ik ook dat het zo was omdat de test ligt positief aangaf. Heb ik weer net een test gekocht die dat wel kan doen, ookal is het niet zo. (Romed dipsticktesten)heb ik weer!
En om ons heen lukt het overal in 1 keer! een stel vrienden die na ons is begonnen is nu alweer 28 weken. Zover had ik dus ook al kunnen zijn! ik weet dat je zo niet moet denken en niet op anderen moet letten, maar stiekem denk ik soms toch zo!
Ik heb door die ziekte al veel tijd verloren, we waren net begonnen en toen moesten we al ophouden. Na anderhalf jaar (!!!) mochten we eindelijk weer beginnen te proberen en nu dit!!
Ik dacht (stom natuurlijk) na die ellende hebben we wel wat positiefs verdient, maar zo werkt het helaas niet
ik hoop maar dat mijn lijf wel zwanger kan worden….
Liefs Ella