Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20762 Hai Fiepke Hoe Is Het Vandaag

• Auteur

De titel zegt het al: Ben benieuwd hoe het met je is!!!!

#2850841 Quote

nou ik heb dus vanochtend weer een test gedaan, nu met echte ochtendurine, maar nog steeds niets te zien
    mijn vriend zei al: heb je er niet langs gerekend, nee zei ik
    of mijn cyclus moet spontaan verlengd zijn
    vanmorgen nog niets te zien en heb er een paar symptomen bij:
    verstopte neus smorgens, een klein bloedneusje, bloedend tandvlees af en toe
    en verstopte darmen
    las het op een site en dacht he
    dat klinkt bekend
    maar ja dus nog niets te zien
    vraag me af waar het aan ligt
    ik moet zeggen dat ik heel erg baalde dat ik geen streepje had, ik had het zo gehoopt
    nu moet ik weer een week wachten, van mezelf dan omdat ik niet sochtends zo vroeg en gehaast wil testen
    ik ben zo bang dat die duivels dalijk ineens komen….
    maar voel me dus rot
    hier zijn er weer een boel die wel een streepje kregen, en ik gun het ze van harte, maar ik wil er zelf ook zo graag een.
    zucht….
    nou ja ik zal dadelijk mezelf maar oppakken en iets gaan doen.
    hoe is het met jou?

#2850842 Quote

oh ja en mijn mannetje is de hele dag niet thuis, dus die kan me niet eens troosten.

#2850844 Quote

Tja, zonder tweede streepje weet je nog steeds niks, he. Ik snap dat het dubbel is dat er nu zo veel zwnager worden. Dat had ik na 6 rondes ook wel. Ik was wel blij voor die anderen, maar dan kwam er toch een tweede gedachte "waarom wij nog niet?". Toch heb je wel de 'goede' klachtjes…
    Ik moet zeggen dat toen ik stopte met de pil de eerste cyclus 28 dagen was en de tweede weer veel langer. Uiteindelijk ben ik van 36 dagen weer terug gegaan naar 32. Het kan dus langer duren deze keer. Dan is bij zwangerschap ook later hcg te meten. Blijf gewoon lekker hopen, meid. Anders is er helemaal niks meer aan. Teleurgesteld ben je toch als je ongesteld wordt. Kan je de tijd er naartoe jezelf het beste zo goed mogelijk voelen.

Met mij was het minder de afgelopen dagen. De verkoudheid (ja, ik ook) hakte er flink in. Slechte nachten door hoesten, pijn in mijn rug, duf en nog meer moe. Vandaag gaat het wel weer ietsje beter.
    We krijgen zo bezoek en we gaan misschien naar de barrierse feesten, ken je die? Misschien wel als je uit de regio komt. Daarna voetbal kijken met de straat, lekker buiten met zijnallen. Kinderen in een badje en de volwassen voor de tv. Hele straat is oranje…. Stelletje gekken!
    Ik ga niet voor het voetbal, hoor. Doet me niet zo veel. meer voor de gezelligheid.

Ga jij nog leuke dingen doen vandaag?

#2850845 Quote

het is zo, ze zeggen nog geen ongi, dan is er nog hoop, maar ik heb het id dat als mijn cyclus langer is, mijn eisprong ook nie top de dag was dat ik dacht,
    en misschien dat we dan niet goed hebben geklust.
    zucht wat een gedoe is dat wachten toch altijd he
    die verkoudheid, tja ik dacht dat het gewoon door het weer komt, maar je blijft hopen he
    wel fijn dat ik iig jouw heb om even tegen te praten, moest het echt even kwijt aan iemand hoor haha
    ik ga strax wel voetbal kijken, maar heb eigenlijk nog teveel huishouden om te doen
    maar het is zo warm he
    heel veel plezier strax
    en tot snel, zodra ik ongi wordt, meld ik het, en anders is denk ik zaterdag of vrijdag weer een testdag
    kus

#2850849 Quote

hee fiepke,

wat balen meid dat je nog steeds niet dat zeer gewilde streepje hebt…maar ja, ook nog geen ongi dus dat schept hoop!! mijn eerste cyclus was 25 dagen, 2de 26 en de 3de ineens 30!! dacht toen dus ook dat ik een kans had, maar helaas….ik gebruik nu af en toe een cyclustest zodat ik weet waneer mijn ovulatie is. eerst dus op dag 12 toen op dag 13 en de langste cyclus pas op dag 16!!! dussssss toen zat ik er ook naast met klussen helaas….

ik blijf hopen dat je toch echt geen ongi wordt!!! veel succes meid en we horen het wel

knuffffffff sweety

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850877 Quote

het zou natuurlijjk kunnen dat mijn cyclus langer is geworden
    ik wacht gewoon weer een weekje af
    bedankt voor jullie steun en ik laat wat van me horen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct