Tja, zonder tweede streepje weet je nog steeds niks, he. Ik snap dat het dubbel is dat er nu zo veel zwnager worden. Dat had ik na 6 rondes ook wel. Ik was wel blij voor die anderen, maar dan kwam er toch een tweede gedachte "waarom wij nog niet?". Toch heb je wel de 'goede' klachtjes…
Ik moet zeggen dat toen ik stopte met de pil de eerste cyclus 28 dagen was en de tweede weer veel langer. Uiteindelijk ben ik van 36 dagen weer terug gegaan naar 32. Het kan dus langer duren deze keer. Dan is bij zwangerschap ook later hcg te meten. Blijf gewoon lekker hopen, meid. Anders is er helemaal niks meer aan. Teleurgesteld ben je toch als je ongesteld wordt. Kan je de tijd er naartoe jezelf het beste zo goed mogelijk voelen.
Met mij was het minder de afgelopen dagen. De verkoudheid (ja, ik ook) hakte er flink in. Slechte nachten door hoesten, pijn in mijn rug, duf en nog meer moe. Vandaag gaat het wel weer ietsje beter.
We krijgen zo bezoek en we gaan misschien naar de barrierse feesten, ken je die? Misschien wel als je uit de regio komt. Daarna voetbal kijken met de straat, lekker buiten met zijnallen. Kinderen in een badje en de volwassen voor de tv. Hele straat is oranje…. Stelletje gekken!
Ik ga niet voor het voetbal, hoor. Doet me niet zo veel. meer voor de gezelligheid.
Ga jij nog leuke dingen doen vandaag?