Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20764 Voor Thessa Goudzoekster En Emmie

• Auteur

heeee meiden

Hoe gaat het met jullie?? al pijntjes en klachtjes enz.?? ik heb dat al wel, maar weet niet zo goed of het mijn lichaam is die me voor de gek houd. het lijkt me raar dat ik na 5 dagen na mijn eisprong al zwangerschapsverschijnselen kan hebben, volgens mij is mijn ei ( mocht ik toch zwanger zijn) zich nu pas aan het nestelen dus kan dat niet?? herkennen jullie dit ook? wel spannend he zo afwachten tot NOD dag…

wilde even zeggen dat ik aan jullie denk en heel veel hoop dat jullie zwanger zijn!!!

kusssss en knufffffffff sweety

#2850893 Quote

hoi sweety,

Spannend he? ik vind van wel! echt klachten heb ik niet maar wel sinds vrijdag gevoeliger borsten maar goed net wat je zegt misschien houd je lichaam je wel voor de gek! Maar nog 9 dagen en dan weten we het….. duurt wel lang! Allemaal veel succes en hopelijk is het raak!

Groetjes,

goudzoekster

#2850904 Quote

Hee meiden,

Sorry dat ik nu pas reageer, druk druk druk…..
    Ik heb ook wel verschijnselen, maar dat denk ik iedere maand. Ik heb ook altijd gevoelige borsten na mijn eisprong, nu niet…voorteken? ik weet het niet.
    Het zou inderdaad de bedoeling zijn dat het eitje gaat innestelen de komende dagen. We zullen het gauw genoeg merken. Ik ga me in ieder geval niet gek lopen maken. Ik wacht maar af……alleen het is zo laaaannnnggggg.
    We houden elkaar op de hoogte, succes

Groetjes Thessa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct