Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20768 Veel Witte Afscheiding Bah

• Auteur

hallo luitjes

zoals jullie misschien al eerder hebben gelezen ben ik begin april gestopt met de pil, maar ben nu 9 weken verder en nog niet ongesteld geweest, de laatste test was negatief.
    nu ben ik maandag ziek georden, koorst misselijk verkouden, de misselijkheid is er nog steeds met vlagen.
    Oook heb ik zo'n raar gevoel in mijn buik (steekjes en spierpijn achtig iets)en nu ook van mijn lies!!
    Sinds iets meer dan een week heb ik heeel erg veel afscheiding, zoveel heb ik nog nooit gehad, het liefst doe ik 3 keer per dag een andere onderbroek aan.
    Zal  het dan toch??… zoniet hoop ik dat ik maar ongesteld word dan weet ik teminste waar ik aan toe ben ..

liefs kim

#2850863 Quote

Hoihoi,
    Kan het misschien ook zijn dat je je eisprong pas hebt? Dan heb ik vaak veel afscheiding……

#2850866 Quote

hoi bedankt

maar duur dat dan langer als een week? het is ongeveer vriidag begonnen

xx kim

#2850868 Quote

Bij mij wel, maar dat kan bij iedereen verschillend zijn.

#2850869 Quote

okey

prima ik zal 1 week afwachten als het dan aanhoud doe ik volgens weekend een test en anders ga ik misschien maar effe   langs huisarts

liefs kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct