Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20769 Vraagje Aan Oud Spiraaltje Gebruiksters

• Auteur

hallo dames,
    misschien een rare vraag;
    sinds het verwijderen van mijn spiraaltje in maart menstrueer ik erg hevig.
    is dit herkenbaar van andere dames? ik heb geen buikkrampen ofzo maar het vloeien is echt enorm.
    alvast bedankt voor jullie reakties.

#2850882 Quote

Hallo Barbera,

Ikzelf heb er geen ervaring mee maar een vriendin van me wel .Ik herken de klacht en zij kreeg van de HA te horen dat je lichaam idd een herstel periode nodig heeft na het verwijderen van het spiraaltje. Maar het zou vanzelf goed komen maar kon nog een tijdje heftig zijn. Zij had er wel eentje met hormoon erin. Ik hoop dat je gerustgesteld bent en dat het snel goed is zodat er flink geklust kan worden. Succes!!!

Groetjes Nathalie

#2850887 Quote

hoi

mijn mirena spiraaltje is er nog niet uit maar de huisarts heeft mij wel gewaarschuwd dat mijn menstruaties dan heviger zullen worden. Toen ik mijn spiraal liet plaatsen zeiden ze ook dat de menstruatie dan met ongeveer 80% afneemt en als je de spiraal verwijderd het dan weer teruggaat op je oude mensturatie patroon. Dus het lijkt me heel normaal.

groetjes grid

#2850948 Quote

het hangt er helemaal vanaf wat voor spiraaltje je hebt. bij een aantal hormoon spiraaltjes is het zo dat de menstruatie bijna helemaal verdwijnd. dus lijkt het me logisch dat als het spiraaltje weg is e menstruatie ook weer helemaal in vol ornaad terug komt.
    denk dat j even na moet gaan hoe het was voor het spiraaltje.
    ik heb (jammer genoeg nog steeds) de T flex. daardoor is mn menstruatie iets minder geworden en eigenlijk altijd op tijd.
    met de pil had ik er veel meer last van dan nu. alleen in weet niet of dat door mn spiraaltje komt of dat het gewoon zo is bij mij. want de pil kon het ook erger maken snappie??

zoek anders es op internet zijn meer dingen te vinden dan je denkt als je goed zoekt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct