Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20770 Barrierse Feesten

• Auteur

Woedel,

De Barrierse feesten zijn toch in de Achtse Barrier?
    Dan woon je vlak bij mij. Ff de Kennedylaan over en voila!
    Gek, dan zou ik je zomaar kunnen kennen of tegenkomen en het niet eens weten.

Groetjes,
    M3

#2850883 Quote

Heee, grappig!

Aangezien onze stad eigenlijk gewoon een groot 'durp' is, zou het misschien best kunnen dat wij elkaar kennen. Hoe oud ben jij, als ik vragen mag…
    Ik ben 32 en hier opgegroeid.

#2850884 Quote

Ben 33, maar woon hier pas sinds mijn 19de.
    Nu in Heesterakker.
    Heb aan de Fontys gestudeerd: SPH.

Jij?

#2850885 Quote

Nog, ff.. Na de vakantie begin ik met het geven van zwangerschapscursussen aan paren. Mocht je nog een cursus willen doen….

#2850886 Quote

Eeehhhm, ik heb aan de Fontys gestudeerd….. SPH!!!!
    De kans wordt steeds groter dat we elkaar kennen. Even denken in welk jaar ik ben afgestudeerd… Volgens mij in 1999. Wanneer jij?

#2850890 Quote

Weet het niet meer precies: ' 97  volgens mij.
    'k Heb in de kinderopvang gewerkt en daarna op OC Eindhoven. Momenteel doe ik werk wat niks met SPH te maken heeft.
    Spannend! Wat is de wereld toch klein hè?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850892 Quote

Ja, grappig, he!
    Ik heb eerst bij slachtofferhulp gewerkt als begeleider van vrijwilligers. Later een paar jaar als reintegratieconsulent o.a. cursussen gegeven (sollicitatie en oriëntatie) en de afgelopen tijd heb ik gewerkt als intercedent bij een uitzendbureau. Ik wist al meteen dat het verlengde van SPH in het werkveld niks voor mij was.
    Hee, maar zwangerschapscursussen is nog iets waar ik me nog op wil orienteren. Wat voor iets geef je? Ik dacht eigenlijk in eerste instantie aanYoga ofzo
    (ben namelijk best een zweefteef…)

#2850894 Quote

Ik denk trouwens dat ik zo ga slapen. ben best moe. Dus als ik je zometeen niet meer spreek (lees….) dan kletsen we misschien een andere keer wel verder!

Welterusten voor straks!

#2850897 Quote

uuhhh Woedel,

Ik ben NU reintegratieconsulent…..
    Ik geef de cursus Samen Bevallen. De hele cursus doe je samen met je partner.
    Het is een combi van de gewone, gym en  yoga. We doen veel met ontspanning en ademhaling maar in tegenstelling tot andere cursussen volgen zowel man als vrouw (of 2 vrouwen) de hele cursus. Hij leert ook wat er gebeurt tijdens de bevalling en kan je op die manier goed coachen.
    Trusten voor nu en ik spreek je morgen vast weer.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct