Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20771 Voor Dagdroomertje

• Auteur

hoi,

Ik las bij je voorstel berichtje dat je ee nbeetje in je maag zat met je baan en zwanger worden. Dan kunnen we elkaar wel een hand geven. Ik sta ook echt te springen om zwanger te worden, bne er helemaal klaar voor, mijn vriend ook trouwens. Maar wij wachten bewist nog even met het veerwijderen van mijn spiraaltje want we trouwen in spetember (stel je voor dat het gelijk raak is pas ik niet meer in mijn jurk) en mijn contract loopt af in november en het zou mooi zijn als ik het pas hoef te vertellen als ik weer bijgetekend heb. Bazen zijn nou eenmaal niet happig op zwangere vrouwen. Ik heb ook wel een eigen zaak maar dat is pas ogezet dus dat loopt nog niet genoog om van te kunnen leven en al helemaal niet om mijn verlof mee te verdienen.

Dus wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje, echt vervelend om te moeten wachten tot je echt kan klussen. Zeker als je het goevoel hebt dat je er zo aan toe bent……

groetjes grid

#2850891 Quote

idd. kunnen we elkaar de hand schudden. erg vervelende situatie. maar ja, dat is het leventje hier nou eenmaal. wat leuk voor jullie dat jullie al bijna gaan trouwen. alvast van harte!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct