Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20777 Hallo Allemaal Ik Heb Me Net Aangemeld En Zal Me Ff Voorstellen En Heb Meteen Een Vraag

• Auteur

Ik ben nancy (is gewoon me echte naam) en ben 21 jaar en heb een vriend die 26 is. Ik wou bij me vorige strip al stoppen met de pil maar heb dat niet gedaan en ben dus aan een nieuwe strip begonnen nu heb ik  3 pillen genomen van de andere stip en we het samen achter gekomen dat we toch wel heel erg graag een kind willen. Kan het nu kwaat dar ik 3 pillen van een andere strip heb genomen en wanneer moet ik beginnen met foliumzuur? Hoelang duurt het ongeveer voordat je zwanger raakt?

groetjes en bedankt allemaal die reageert

#2850902 Quote

Hoi,

Ik heb gehoord dat je beter zo snel mogelijk beginnen met foliumzuur. Het is in allerlei soorten en maten te verkrijgen. Zelf gebruik ik een multivitamine van kruidvat voor zwangere vrouwen en wanneer je zwanger wilt worden.

Of je snel zwanger wordt is afhankelijk van meerdere factoren, is niet echt te zeggen.
    Maar in ieder geval veel succes gewenst!

groetjes,

truus

#2850915 Quote

Als je echt zwanger wilt worden, dan stoppen met de pil. Volgens mij maken die 3 niet zo heel veel uit, anders even navragen voor de zekerheid bij de apotheek.
    En gelijk starten met foliumzuur. Is beter voor de baby.
    Het is verschillend hoe lang je er over doet om zwanger te worden. Er staat een jaar voor zeggen ze.  Was je onregelmatig ongi voor je aan de pil begon?
    Veel succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct