Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20778 Doorverwezen

• Auteur

Ben vandaag om 8.20u naar de huisarts gegaan en die heeft me doorverwezen naar de gyneacoloog. En daar kan ik dinsdagmiddag 4 juli om 10u terecht.
    Wel spannend vind ik het. Onze huisarts doet zelf niks, dus geen bloedonderzoek ofzo gehad….we wachten weer af.
    Hij zag wel pluspunten omdat ik mijn eisprong uit mijn temp lijst kon halen en dat mijn cyclus korter wordt. Ik was wel mijn lijstjes vergeten mee te nemen naar de huisarts…domdom…..de spanning…..

#2850918 Quote

Hi Deez, das is toch al een stap in de goede richting … nu nog positief nieuws bij gyn .. ik duim voor jou

#2850924 Quote

hoi deez

wat goed alweer een stapje verder!!!
    moet het zaad van je man niet onderzocht worden dan???

ben zelf net vorige week geweest bij de HA,maar mijn vriends zaad moet eerst onderzocht worden.

maar goed,wel spannend dus…..
    zal voor je duimen.

xxxtam80

#2850944 Quote

Hee Tam
    Bij ons zal dat allemaal wel in het ziekenhuis gebeuren net als bloedprikken.
    Weet het ook niet om eerlijk te zijn.

#2850996 Quote

nou dat zegt in ieder geval dat hij je vraag respecteert en het serieus neemt
    ik hoop voor je dat er iets goeds uit komt
    succes met afwachten

#2851008 Quote

hee deez

veel succes met alles meid!!!

knufffffff sweety

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851017 Quote

Hoi Deez,

Hoop dat het allemaal goed voor je komt!!

En met die verwijzing kun je verder mee!!!!

Wens je er veel succes mee samen!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct