Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20779 Aan Deez

• Auteur

Bedankt voor je mail, ik slik al 7 jaar de pil ik was toen 14 toen ik ermee begon en zou echt   niet weten of ik toen regel matig ongesteld was.

Hoe loopt het trouwens met jou zwanger schap ik ken namelijk je verhaal niet maar las dat je naar de huisarts was gegaan en door verwezen bent.

groetjes

#2850921 Quote

Hoi Nancy,
    Zie ik ineens mijn naam staan, das lachen, haha.
    Het kan wel even duren voor je zwanger bent hoor, maar hier zijn ook meiden waar het de eerste ronde al raak was. Als je regelmatig ongi bent is dat volgens mij beter omdat je dan beter weet wanneer je eisprong is(14 dagen voor je volgende ongi)
    Zelf zijn we nou een jaar bezig en ben wel onregelmatig. Ben van een cyclus van 84 dagen naar een cyclus van 38 dagen gegaan. We zitten nu in ronde 8.
    Om zeker te weten of er toch niks aan de hand is wilde ik toch graag naar de gyneacoloog, om een paar dingen uit te sluiten.
    Tot nu toe kan ik de moed er wel inhouden en heb ik nog niks te klagen. Er zijn meiden die veeeeel langer bezig zijn en tot nu toe zijn er wel pluspunten zoals tempen dat ik mijn eisprong zie en ik krijg dus een kortere cyclus…
    Een heel verhaal haha..
    Maar ben je nou echt gestopt met de pil? Veel succes in ieder geval
    Groetjes Daisy

#2851027 Quote
    quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2006 11:28:52'));

Hoi Nancy,
    Zie ik ineens mijn naam staan, das lachen, haha.
    Het kan wel even duren voor je zwanger bent hoor, maar hier zijn ook meiden waar het de eerste ronde al raak was. Als je regelmatig ongi bent is dat volgens mij beter omdat je dan beter weet wanneer je eisprong is(14 dagen voor je volgende ongi)
    Zelf zijn we nou een jaar bezig en ben wel onregelmatig. Ben van een cyclus van 84 dagen naar een cyclus van 38 dagen gegaan. We zitten nu in ronde 8.
    Om zeker te weten of er toch niks aan de hand is wilde ik toch graag naar de gyneacoloog, om een paar dingen uit te sluiten.
    Tot nu toe kan ik de moed er wel inhouden en heb ik nog niks te klagen. Er zijn meiden die veeeeel langer bezig zijn en tot nu toe zijn er wel pluspunten zoals tempen dat ik mijn eisprong zie en ik krijg dus een kortere cyclus…
    Een heel verhaal haha..
    Maar ben je nou echt gestopt met de pil? Veel succes in ieder geval
    Groetjes Daisy

Hallo daisy

Ik ben nu echt gestopt met de pil sinds gister heb ik hem niet meer ingenomen dus nu eerst ff wachten wanneer in ongesteld word maar dat zal wel even duren ben het 2 weken terug ongeveer voor het laatst geweest. Hoop echt dat ik er niet lang over doe om zwanger te worden maar ja we zullen het zien.

Hoop dat het allemaal goed komt met jou.

groetjes nancy

#2851118 Quote

haha met mij komt het wel goed hoor en met jou ook dat weet ik zeker.
    Hoop dat je snel ongi wordt of juist niet en dan voor het hele echie kan beginnen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct