Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20782 Graag Reactie

• Auteur

hallo meiden. mijn vraag is nog steeds,wanneer kan ik testen? ik ben nog steeds misselijk!
    ik ben gewoon onzeker denk ik. het is namelijk zo dat ik antibiotica heb gebruikt tijdens het pil gebruik. en we hebben een aantal keer ( het) gedaan. terwijl er in de bijsluiter stond dat je het veilig moest doen.omdat de pil niet werkt.dus meer kans op een zwangerschap. ik hoop stiekem dat het zover is. maar niet te veel hopen!!! maar moet ik nu gewoon wachten dat de rode duiveltjes komen of kan ik nu al testen….

meiden succes allemaal met zwanger worden. xxx

#2850925 Quote

Hi meid, normaal gezien kan je testen   rond NOD … het is ook afhankelijk van persoon tot persoon; de ene tekent al voor NOD de andere twee weken na … ik zou zeggen testen maar … veel succes  x  

#2850951 Quote

anders doe je toch al een test en dan om de 14 dagen tot je ongi of zwanger bent……
    Onzeker zul je blijven tot een van de twee er is. Het is en blijft veel afwachten…..
    Veel succes hoor meis!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct