Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20783 Voor Gridje

• Auteur

bedank voor je reactie. vervelende stituatie he. alvast van harte met jullie trouwdag!
    idd. zijn de bazen er niet zo happig op.en daar ben ik juist ook zo bang voor. maar ja, als je echt iets wil in je leven dan moet je er wel voor gaan.anders kun je overal wel rekening mee gaan houden toch! maar ik wil zo graag…
    stiekem heb ik hoop dat het raak is maar dat zou wel niet. maar weet jij wanneer je evt kan testen? moet ik niet eerst wachten dat de rode duiveltjes komen?

veel succes met klussen  xx dag droomertje

#2850986 Quote

ik weet ook niet wat het bij mij is, maar ben nu drie dagen overtijd en ik heb nog mijn spiraaltje!!!! dat is helemaal vreemd lijkt me…. Maar als ik jou was zou ik maar even testen hoor, testen kan geen kwaad toch? Als dan blijkt dat je niet zwanger bent dan wordt je vast minder gestrest en dan komen de duivels vanzelf….. En dan kan het klussen beginnen……

Ik wilde net gaan testen maar ik plaste naast het staafje!!! Dus nu moet ik even wachten maar ik laat het wel horen…

groetjes ingrid

#2851022 Quote

idd. raar als je je spiraaltje nog   hebt. maar ja, je weet het maar nooit! enne niet weer naast het staafje plassen he.je kan denk ik beter in een glas plassen en daar de test even in houden zolang het moet. ik hoop voor je dat het raak is. dat wordt klussen?

succes.xxx dag droomertje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct