Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20784 Voor Nathalieen De Rest Ook Wel Hoor

• Auteur

hoi hoi,
    ondanks dat het de eerste keer is dat ik er werkelijk niks van heb voelen aankomen ben ik helaas ongi geworden dus kan ik mijn testje nog wat bewaren
    helaas maar het viel te verwachtentuurlijk hoop en duim ik dat jij wel zwanger bent
    heel hartelijk bedankt overigens voor die tabel dat is idd wel makkelijk
    de rest van de meiden ook heel veel bedankt voor alle lieve reacties en de steun ervan
    hopenlijk is juni net zo n vruchtbare maand als mei
    we houden de moed erin en klussen lekker verder
    veel groetjes dikke knuf van tamaar

#2850934 Quote

hoi tamaar,

jammer dat je toch ongi bent geworden, het is zo'n teleurstelling, vooral als je het niet hebt voelen aankomen, in je hoofd ben je er dan al zooo mee bezig…  maar nieuwe ronde nieuwe kansen, we moeten positief blijven he?
    als er nou elke maand zoveel zwanger worden als deze maand, komen wij vast ook een x aan de beurt

liefs sassie

#2850938 Quote

Hallo Tamaar,

Bedankt voor je lieve reactie!!! En voor jou ook weer een domper   #####. Probeer maar met goede moed voor de volgende klusweek te gaan. Die is er al weer snel….gelukkig. Welke ronde ga je nu in?? Dit wordt mijn 3de.

Ik word ook ongi ….. snif snif. Gisteren vlak voor het naar bed gaan een beetje bloed verlies maar is verder nog niet doorgezet.
    Maar ik verwacht het wel ging de vorige maand ook zo. 1ste dag een beetje en 1,5 dag later de volle lading. Maar afwachten mocht het niet doorzetten test ik woensdag, maar ik weet voor 80% zeker dat ik ongi wordt. Maar het is wel raar dat ik dat nog steeds niet voel aankomen????

Maar ja, in elk geval weer op de nod dag dus mijn cyclus is behoorlijk stabiel. Dat is weer een pluspunt en voor jou ook toch…

Veel liefs Nathalie

#2850991 Quote

hallo,
    ja het enige waarmee ik wat hoop gevestigd heb is dat ik (nog) aan de pil was was in mijn strippie een pilletje vergeten in de eerste week en we hadden flink wat afgeklust(ahum)
    dus de kans was daar ook volgens de ha
    nou was het geen probleem daar ik toch graag wilde stoppen met de pil
    maar het was inderdaad een domper
    snap nog steeds niet dat ik vorige week erg misselijk was en ook al een tijd erg moe
    wijdt het maar aan voorjaarsmoeheid ofzo
    nou ja goed
    ben nu een beetje in twijfel
    zou ik nog beginnen met een nieuwe stripof niet??
    er gaan zoveel vragen door me heen en zoveel onzekerheden terwijl ik of eigenlijk wij
    ontzettend graag kinderen willen
    wat kost je een kindje het eerste jaar , hoe gaat het dadelijk met onze twee honden
    hoe ingrijpend is het allemaal
    kortom een hele vragenlijst
    stom he wij vinden het absoluut geen probleem om ons leven aan te passen maar toch blijf je onzeker
    ach ik heb nog even om goed erover na te denken misschien hebben jullie nog tips??
    heel veel liefs tamaar

#2850993 Quote

Hallo Tamaar,

Ik snap je vragen. Ik heb ze alleen ruim 2,5 jaar geleden gehad met mijn eerste. Alleen was het een grote verrassing dat ik al zwanger was toen we het erover hadden om toch eens een keer aan kinderen te willen beginnen. Dus de spanning van nu is toen allemaal aan me voorbij gegaan.

Al die dingen hebben we overdacht en om eerlijk te zijn toen overschat. De kosten hebben we geteld maar we waren vergeten dat er ook een boel posten veel minder zouden worden. Zoals uitgaan en uit eten,filmpje pakken  enz.

Ik heb het niet gemist tot nu toe . Het belangrijkste is hoe jullie samen in het leven staan en of de woonruimte geschikt is de eerste 2 jaar minimaal. En niet te vergeten hoe jullie het oplossen met je werk en/of kinderdag verblijf.

Zelf ben ik een bedrijf aan huis begonnen en dat is heel goed te kombineren met  de slaaptijden van mijn zoontje.

Als hier samen uitkomt is het misschien wel tijd om serieus aan de gang te gaan. En niet te vergeten dat je als je zwanger bent toch pas over een 9 maanden bevalt. Maar je dan had je nu zwanger moeten zijn.

De klachten die je verder hebt gehad zijn misschien wel ontpillen???? Of wens van de gedachte.

Groetjes NAthalie

#2850997 Quote

Hoi tamaar,
    jee moeilijk he, maar als je graag kinderen wilt is daar wel een mouw aan te passen. Goed dat je er wel bewust mee bezig bent en alles overdenkt. Ze zeggen ook wel eens een kindje kopen omdat het zo duur is. Maar er zijn zat ouders die meer kinderen hebben en met minder rond moeten komen en het lukt ze bijna allemaal.
    Veel succes in ieder geval en spring maar veel naar de glitters die hier rond worden gestrooid. Knufffffffff

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851062 Quote

hey lieve allemaal
    eigenlijk behoor ik me ook n iet druk te maken
    heb ook een bedrijfje aan huis en een eigen koophuis met genoeg ruimte
    financieel is het ook wel te doen denk ik en idd valt er een hoop weg
    zou het ook niet erg vinden om een etentje en een keer stappen op te geven
    eerlijk is eerlijk we gaan nu al niet zoveel meer dus ja
    het is allemaal zo spannend
    en ja klaar zijn we er toch ook voor ik had me nu al zo verheugd op een evt. zwangerschap
    dus ja ik denk ook dat ik maar wat glitters ga vangen… hahaha
    groetjes tamara

#2851100 Quote

Hallo Tamaar,

Mij klinkt het in de oren dat jullie er helemaal klaar voor zijn….. niet???
    Nou ik ga je de komende tijd volgen en ik hoop dat het snel raak is voor ons allebij.
    Bij mij zijn vanochtedn de regels echt doorgebroken zoals ik al voorspelt had. Dus op naar volgende week  onze klusweek en weer afwachten wat mijn nod 11 juli doet.

Liefs Nathalie

#2851104 Quote

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    we gaan met zijn allen ervoor
    zal vanaaf nog even met mijn mannetje praten daar hij zich denk ik ietsie meer zorgen maakt als mij
    hij wil heel graag maar maakt zich ook zorgen hetgeen ik eerder schreef
    maar daarvoor is hij man he?!
    groetjes van tamaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct