Hallo Tamaar,
Ik snap je vragen. Ik heb ze alleen ruim 2,5 jaar geleden gehad met mijn eerste. Alleen was het een grote verrassing dat ik al zwanger was toen we het erover hadden om toch eens een keer aan kinderen te willen beginnen. Dus de spanning van nu is toen allemaal aan me voorbij gegaan.
Al die dingen hebben we overdacht en om eerlijk te zijn toen overschat. De kosten hebben we geteld maar we waren vergeten dat er ook een boel posten veel minder zouden worden. Zoals uitgaan en uit eten,filmpje pakken enz.
Ik heb het niet gemist tot nu toe . Het belangrijkste is hoe jullie samen in het leven staan en of de woonruimte geschikt is de eerste 2 jaar minimaal. En niet te vergeten hoe jullie het oplossen met je werk en/of kinderdag verblijf.
Zelf ben ik een bedrijf aan huis begonnen en dat is heel goed te kombineren met de slaaptijden van mijn zoontje.
Als hier samen uitkomt is het misschien wel tijd om serieus aan de gang te gaan. En niet te vergeten dat je als je zwanger bent toch pas over een 9 maanden bevalt. Maar je dan had je nu zwanger moeten zijn.
De klachten die je verder hebt gehad zijn misschien wel ontpillen???? Of wens van de gedachte.
Groetjes NAthalie