Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20786 Ongesteldheid Wil Maar Niet Doorzetten

• Auteur

Hallo Allemaal  

Ik moest afgelopen woensdag ongesteld worden maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Ja ik verlies de afgelopen dagen heeeel iets bloed per dag. Een paar drupjes om zo maar te zeggen. Herkent iemand dit? Normaal gesproken wel redelijk regelmatig ongesteld.

Groetjes Suzanne

#2850937 Quote

hoi tijgertje,

heb je al een zwangerschapstest gedaan? Ik kan niet uit je woorden opmaken of je bezig bent met kinderen of dat je alleen over tijd bent? als je wel gewoon geklust hebt zonder bescherming, zou ik toch eens een test gaan doen als ik jou was.

veel succes

groetjes sweety76

#2850940 Quote

hoi hoi

was het oud bloed(bruin) of helderrrood?
    ik ben nu 6 week zwanger en heb vanaf een week voor mn nod 8 dagen lang elke dag een paar druppels oud bloed verloren en ik bleek dus zwanger.
    ik hoop voor je dat het bij jou ook raak is.

groeten marjolein

#2851026 Quote

Hallo,

Wij zijn inderdaad bezig om een kindje te krijgen ja. We zijn nu alweer een jaar bezig en het wil niet echt lukken :-S. Ben 21 jaar. Uhm het meeste is bruin bloed maar soms ook iets wat rood.
    Ik weet t ook nie hoor :-S. Ben vandaag wel door een MRI scan geweest en of dat goed zou zijn voor een eventuele zwangerschap denk ik niet :-S……

Groetjes Suzanne

#2851028 Quote

bloeden bij een paar dagen overtijd en dan zo weinig kan ok een innesteling zijn(kan)
    ik heb geen innesteling gevoeld,gezien maar dat verschilt he!
    nou succes ermee!!!!!hoop dat het raak is kus moniek

#2851038 Quote

een innestelling is het denk ik niet. of je moet heel laat een eisprong hebben gehad. een innesteling is 5 tot 7 dagen na de bevruchting.En daar kan inderdaad wat bloedverlies zijn. maar je kunt gewoon een test doen en dan zie je het vanzelf… suk6

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851303 Quote

Hallo allemaal,

Nou ik ben gister ongesteld geworden en   goed ook dus helaas Weer op naar de volgende ronde

Groetjes Suzanne

#2851305 Quote

achhhhh balen tijgertje!! kop op en blijven geloven!! succes in de volgende ronde!!

knuffels sweety

#2851313 Quote

Jammer joh!!! sterkte…enne nieuwe ronde..nieuwe kansen…kop op! Em

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct