Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20787 Beetje Kletsen

• Auteur

wie heeft er zin in om een beetje te kletsen?? ben alleen thuis en v erveel me een beetje!! ja ik weet het, het is mooi weer en je moet buiten zijn maar dat heb ik de hele dag al gedaan
       kus kus

#2851007 Quote

nee hij wordt niet langer sinds ik gestopt ben (eind maart) ben ik toen gewoon ongetseld geworden en een week later weer! toen had ik een cyclus van 43 en werd ik daarna 3 dagen een klein beetje ongesteld echt niet de moeite waard zeg maar! en nu wacht ik het gewoon ff af we zien wel!!

#2850950 Quote

ja warm is het wel zit op me kamer languit op bed (handig zo'n laptop)  !! maar ja buiten is het warmer kan de warmte vrij goed buiten houden!! ach en het is zo'n verslaving he!!! alles bij langs lezen

#2850953 Quote

Lekker zo'n laptop zeg! Wij hebben hem op zolder staan, omdat ik zo'n ding in de kamer niet leuk vind en bovenop zolder hebben we plaats.
    Wilde eerst buiten een zwembadje wegzetten, maar ben ongi, dus doe maar niet dan he……

#2850954 Quote

Buiten is hardstikke lekker, maar af en toe even naar binnen om de koelte op te zoeken is ook fijn! En even de nieuwschierigheid bevredigen, kan ook geen kwaad… Ik ben waarschijnlijk net zo nieuwschierig als jullie. Ik kwam jullie net al tegen bij de bbarrierse feesten, het gesprekje tussen mamma van 3 en mij… Toch grappig dat jullie je even melden!
    Ik lees zelf inmiddels lang niet alles meer. Kan ik niet meer bijhouden met mijn zwangerschapsdementie… (5 weken en 2 dagen al…)
    Nee, dat doe ik niet omdat ik anders niet mer voor de computer weg te slaan ben. Is zonde van het mooie weer!

#2850955 Quote

ja had vanochtend een zwembad gekocht van 91 cm diep en 350 cm in het rond maar die is wart lastig op te zetten dus moet ff wachten tot me mannetje er tijd voor heeft om me te helpen dus dat wordt pas zaterdag!! haha

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850956 Quote

ik lees wel alles maar reageer lang niet overal op!! heb niet overal een andwoord op dus dan hou ik me maar stil!

#2850959 Quote

Haha ik probeer alles nog wel een beetje bij te houden, ook die feesten
    Lijkt me heerlijk om zwangerschapsdementie te hebben haha. Maakt dan niks uit dat je dan wat vergeet……
    Hopelijk is het volgende week ook nog lekker weer dan kan ik ook gaan zwemmen.

#2850961 Quote

Ach ja, dat hoeft toch ook niet…

Oh, jongens het is echt weer voor een lekker roze-tje met ijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik durf het niet aan. Geen druppel alcohol meer gedronken sinds ik het weet, maar op momenten als dit is het wel lastig, hoor! Gelukkig went het een beetje.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct