Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20789 Pfoe Wat Een Gedoe

• Auteur

ben nog steeds niet ongi. dat wilde ik even weten.
    mocht ik nou niet zwanger zijn, waar ik vanuit ga, dan hoop ik dat ze snel komen, want ik moet zaterdag op vakantie!!!!!
    en dan zit ik ermee.
    dus tja het is ALWEER afwachten
    ik test pas vrijdag, denk ik, dan ben ik als het goed is vrij, als er tenminste geen duivels zijn geweest.
    anders moet ik het zo vroeg doen en heb ik neit eens tijd om blij of verdrietig te zijn.
    jolanda, ik weet dat je mijn berichtjes leest, dus ik wil je via deze weg ook op de hoogte houden
    dikke knuffel
    en ik laat wel weer iets horen.

#2850987 Quote

Kicken Fiepke! Nog steeds niet ongesteld…
    Ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent, hoor!

#2850989 Quote

tja of ik ben er teveel mee bezig, ik weet het niet
    we zullen zien, ik vraag me af of ik tot vrijdag kan wachten, ivm het op vakantie gaan
    ik ben eigenlijk een beetje bang voor een zwangerschapsmasker, mocht ik nou wel zwanger zijn, ik ga er niet vanuit, maar je weet nooit he
    alleen, kan dat al zo vroeg?

#2850999 Quote

heey meis!!
    wat goed zeg,hoelang ben je nu overtijd??
    kuss moniek

#2851010 Quote

he fiepke

wat spannend zeg!!! je bent nu toch al aantal daagjes over tijd he!!! goh, ik hoop het echt voor je dat je zwanger bent hoor!! jammer dan voor het zwangerschapsmasker hahahahah trouwens, die krijg je meestal alleen als je teveel in de zon zit en de verkeerde producten smeert of eet. soms is het ook wel hormonaal, maar hoeft echt niet altijd!! ( ik heb een eigen schoonheidsintituut vandaar..)

heel veel succes ik zou het nie zo lang meer uithouden met nog een test hoor!!!
    knufffff sweety

#2851014 Quote

Hey fiepke,

Goh nog steeds geen zekerheid, wat rot toch voor je en je gaat nog wachten tot vrijdag!!!!!!!

Zou dat echt niet kunnen hoor!!! Zou veels te nieuwsgierig zijn!!!

Maar ja blijf hopen dat je gewoon zwanger bent lijkt er wel op!!!!

Nou ga voor je duimen meid en alvast een fijne vakantie en dat masker is niet altijd zo dat je die krijgt hoor!!!

Liefs Sandy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851018 Quote

ik ben wel bang dat mijn cyclus is verlengd en ik ineens morgen of overmorgen ongi wordt
    vooral omdat mijn zaterdag en zondag test negatief waren.
    als er iets was had dat toch al aangegeven moeten zijn?
    ben zo ontzettend bang voor de teleurstelling.
    ik ben er ook wel mee bezig.
    in het weekend meer dan als ik op het werk ben, en ik ga dalijk op tijd naar bed met een boek, anders blijf ik hier maar hangen, maar toch…..
    ik hoop dat ik vrijdag een positieve test krijg, ga zaterdag op vakantie, anders zit ik er in de vakantie mee, en ik wil juist niet in de vakantie ongi worden, het kwam net zo goed uit als ik het vrijdag was geworden
    tja ik laat wel weer wat horen

#2851128 Quote

haha ja nog maar twee daagjes werken en dan is het vakantie!!!
    moet vrijdag nog wel vanalles doen, zoals even snel wat shirtjes halen en slippers enz enz
    nog geen tijd voor gehad
    oh ja en de koffer inpakken haha
    zoals gemeld:
    ik laat wat van me horen

#2851075 Quote

dankje heel lief
    ik moest afgelopen vrijdag ongi worden.
    dus ben zelfs al 4 dagen overtijd
    nu nog niets te zien!!!
    misschien dat ik donderdag anders even een test doe en dan naar de huisarts ga vrijdag, omdati ik het wel rot vind als hij dan nog negatief is, en ik op vakantie moet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct