Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20792 Morgen Nod Wie Ook

• Auteur

HOI ALLEMAAL!!!

Morgrn is mijn nod zag ik op de kalender, ben er deze maand niet mee bezig geweest…veel te druk gehad met de zaak en genieten van het mooie weer!!!!

Ik ga erdan ook van uit dat de duivels gewoon komen, want we hebben niet zo veel geklusd deze maand door al die stress op het werk, moe moe dat we waren ….

Ik heb ook geen voortekenen van ongie of zwanger zijn, we wachten af , en jullie ,hoe is het met verschijselen?

Voor alle zwangeren , gefeliciteerd!!!!!!
    Ik ben niet meer zo vaak op dit forum dus reageer ik even zo…en voor wie overtijd zijn , spannend ik duim voor jullie….

Volgende week bij de Gyn zijn , daar kijk ik wel naar uit,   ik laat wel weten wat er gaat gebeueren, goed?

liefs voor jullie allemaal , Daan

#2851023 Quote

Hey meis,

Fijn dat je ff er weer bent!!!

En wat spannend voor je zeg!!!

Nee ik ben nog niet echt aan het klussen moet nog 1 maal ongi krijgen voordat we weer mogen gaan klussen dat wordt in juli weer klussen dan!!! dat vanwege een mk op 1mei vandaar!!!

Maar meis veel succes ga voor je duimen!!!!

Liefs Sandy

#2851060 Quote

Hee Daan,

succes vandaag!! Ik zal voor je duimen

groetjes Thessa

#2851302 Quote

hoi, nou zoals verwacht dinsdag weer op exact 26 dagen ongie geworden…….
    geen tranen deze keer, had er ook niet op gerekend.

23 naar gyn daar gaat al mijn hoop naar uit…..

groetejes daan

#2851304 Quote

hee daan,

jammer, meestal heb je toch beetje hoop ookal denk je dat het niet zo is toch?
    wens je veel s6 bij de gyn. spannend!! hoop dat alles goed verloopt voor jullie!!

veel sterkte en we horen het hier wel!

knuffel sweety

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct