Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20793 Ik Weet Het Niet Meer

• Auteur

Hoi!

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie er me mee kunnen helpen…. Ik ben 32 jaar en na ruim 3 jaar heb ik in december 2005 de Mirena laten verwijderen. Tot de Mirena heb ik, met af en toe een  pauze,  vanaf mijn 16e de pil geslikt (Trigynon, bestaat die nog?). Na het verwijderen van de Mirena had ik cycli van zo'n 23 dagen, later werd het 30 dagen en nu zit ik al op dag 35. Tot nu toe geen enkel positief resultaat (Etos, Predictor en Romed). Ongesteld word ik echter niet.
    Nu heb ik eind januari een bloedtransfusie gehad. Door een ernstige voedselvergifting verloor ik veel bloed en had ik een hb-gehalte van 3.0 (7.0 is al erg laag). Dit is met die bloedtransfusie en met staaltabletten omhoog gekrikt. De laatste keer dat ik het liet testen was het gehalte 7.2.  
    Bij mij in de familie komt geen onvruchtbaarheid voor. Volgens de gynaecoloog zag het er in december keurig netjes uit en zouden er geen problemen moeten zijn om zwanger te raken. Ongeveer drie jaar geleden heb ik een baarmoederontsteking gehad die echter perfect genas, er is niets meer te zien.
    Ik weet het allemaal even niet meer. Moet ik maar gewoon afwachten? Hebben jullie tips?

Alvast bedankt!

#2851025 Quote

Hallo,

Het is me nogal een verhaal wat je schrijft ben er ff stil van!!!

Ja een echte oplossing heb ik natuurlijk ook niet voor je klaar liggen!!!

Maar als je gyn.zegt dat je weer gewoon zwanger kunt raken zou je toch gewoon hoop kunnen houden toch!!! Wens je heel veel succes!!!

Liefs Sandy

#2851037 Quote

hoi hoi

eigenlijk hoor ik hier niet meer,want ben zelf nog ma net zwanger,ma omdat ik zolang op de site heb gezeten kom ik nog af en toe om advies te geven!!!

zelf denk ik dat je lichaam nog steeds aan het ontpillen is… ik ben zelf dik 10jr non-stop aan de pil geweest,en het heeft bijna 1,5jr geduurd voor dat ik een regelamtige cyclus had!!! en volgens mij als je een spiraaltje hebt word je ook nauwelijks of niet ongi …. dus of ik zou nog ff afwachten,ma als je der echt mee zit,zou ik ff met je ha of gyn gaan bellen!!!!

he meid ik hoop dat je snel geluk mag hebben!!!

ik duim voor je ok??

lies cenn

#2851042 Quote

Hoi meid,

Ik heb zelf ook een mirena spiraal gehad en die is verwijderd in feb. vorig jaar!!
    volgens de gyn. is alles inorde, maar wij zijn nu al in onze 16e maand!!!!

als je spiraal is verwijderd, zijn de hormonen er meteen uit, je kunt vanaf de eerste maand gewoon zwanger worden. het is niet zo als met de pil, dat je lichaam moet ontpillen!

Ik   hoop dat je snel zwanger mag worden!!

Liefs Tamara
    ronde 16 3e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct