Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20794 He Gridje

• Auteur

je moet ook niet naast het staafje plassen  . ik denk dat je beter in een bekertje kan plassen en daar de test in doen. volgens mij gaat dat beter lukken!?!
    ik ben benieuwd. ik werd vandaag op mijn werk weer plotseling misselijk. mijn collega zei: alweer? ga dan even langs de dokter…
    dat ga ik denk ik pas doen na dat ik een test heb gedaan.anders sta je een beetje voor lul als de dokter tegen je moet vertellen dat je zwanger bent. eventueel dan he! maar ik denk dat ik gewoon misselijk ben nog van de nawerking van die antibiotica. ik hoor het wel hoe het bij jou afloopt. veel succes! ik haal denk ik morgen even een test. wat is de beste test die je maar kunt halen? is een gewoon huismerk van de trekpleister ofzo ook goed denk je?

xxx dag droomertje

#2851250 Quote

hoi

nou nu op het staafje geplast maar niet zwanger, denk dat mijn spiraal nu ineens besloiten heeft dat ik niet meer ongi hoef te zijn…… Nou ja hij mag er pas echt over een paar weken uit anders pas ik niet in mijn trouwjurk!!! whahaha dat zou ik niet zo grappig vinden eigelijk.

Heb jij al getest?? Ben zo benieuwd, wel misselijk toch??

Weet je als we nu telkens even in dit onderwerp op elkaar reageren (* in deze topic heet dat geloof ik ) dan hoef ik niet steeds te zoeken kan ik gewoon kijken wat er staat bij dit onderwerp en dan kunnen we ook teruglezen wat we geschreven hebben, goed idee?

xx grid

#2851483 Quote

hoi hoi. daar was ik ook weer even.wat jammer dat je niet zwanger bent. volgende keer beter toch! ik heb ook een test gedaan.ook niet zwanger.heb contact gehad met de assistent van mijn huisarts.hoe ik dan zo misselijk kan zijn. heb haar de rest ook uitgelegd! waarschijnlijk ben ik overgevoelig geweest voor deze antibiotica. en dokter zei dat ik de bijsluiter niet zo serieus moest nemen.( dat de pil minder betrouwbaar is). maar zij zei ook, dat ik maar een test moest gaan doen.maar waarschijnlijk zal die wel niet zwanger aan geven. omdat het nog te vroeg is om te testen. en nu dan maar mijn ongi afwachten.

veel susses met klussen!
    xxx

#2851718 Quote

hoi hoi,

ben er even tussenuit gewest hier op het forum, was een beetje ziekjes. Schijnzwanger zei de huisarts. Omdat ik er zo mee bezig ben. Ben nu trouwens erruuggg ongi….

De huisarts zei dat het maar goed was dat ik niet zwanger was want omdat dat spiraaltje er nog in zit is de kan groot dat het dan toch niet goed kan innestelen. Nu moet ik nog een paar maandjes wachten en dan wordt ie verwijderd. Durf het nu nog niet aan ivm met mijn contract. Als ik in auustus laat verwijderen kan ik in september/ oktober zwanger zijn. en dan 10 weken wachten voor ik het ga vertellen, dan heb ik al weer bijgetekent voor 1 jaar   kan ik in ieder geval niet op straat gezet worden!!!

groetjes grid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct