Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20796 Voel Me Niet Zwanger

• Auteur

heey meisjes..
    nou,ik weet het ook ff niet hoor.
    ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger,en ik had vorige week last van mij borsten en was snel; moe.
    maar nu heb ik eigenlijk helemaal geen last alleen heel snel chagrijnig maar datis iedereen in de zomer…
    ik kan volgens de verloskundige pas bij 10 weken ongeveer het hartje horen kloppen en ze gaan pas de 26e juni kijken of het kind goed zit.
    ik zit nu ongeveer op de datum dat het hartje zou moeten gaan kloppen.
    maar ik voel me gewoon niet zwanger en ik baal er ergens wel van.
    áls ik dat hartje zou zien zou het al een ander verhaal zijn.
    maarja.
    zucht….
    nou ik hoor nog wel van jullie en voor allle ook aanstaande mamas gefeliciteerd,en voor de bijna mamas:laat die moed niet zakken en ik blijf strooien********** ************ *************************** ********************************** ************************* ********************************** ************************** ************************* ****** ******************************kus moniek

#2851029 Quote

hoi Moniek,

De eerste weken (tot de echo) duren het aller- aller- allerlangst van de hele zwangerschap.
    Je voelt niks, je ziet niks, je hebt alleen maar die 2 streepjes…..
    Maar als je eenmaal de eerste controle hebt gehad en de eerste echo dan wordt het allemaal veel meer werkelijkheid.
    Nog ff afwachten, over 2 weekjes (al) maak je kennis met het kindje dat je draagt. Misschien een leuke tip: leen of koop het boek het grote wonder van Lennart Nilsson; dan zie je hoe het er nu vanbinnen uitziet in reallife. Er is ook een Dvd van, misschien kun je die ergens lenen (bij de bieb ofzo).
    Succes met wachten.

Groetjes,

M3

#2851030 Quote

O, enne, heel chagerijnig is niet iets alleen van de zomer maar wel eeen typisch hormonending van de zwangerschap. Als je nu ook nog vel huilt; snel jezelf opwindt o.i.d. dan zit het wel goed met die hormoontjes….

#2851035 Quote

oh ja dat boek heb ik bij mn ma liggen(ergens…),had ik op mn achtste al gekocht op de rommelmarkt.Heeft me altijd gefascineerd xx

#2851059 Quote

HOi moniek,

Ik lees net je verhaal. ik herken het wel heel erg. Ik wil je absoluut niet bang maken, maar ik zou als je er erg mee zit gewoon naar de huisarts gaan en je door laten verwijzen naar de gyn in het ziekenhuis.

Ik had ook hele gevoelige borsten totdat het ineens niet meer was, Ik voelde me ook absoluut niet meer zwanger en ik kreeg ook een bloeding en ben toen voor een inwendige echo gegaan. We konden het hartje toen al horen( ik was 6 weken en 1 dag). Helaas de dag erna is het afgekomen.

Ik wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is. Je kunt ook minder last van je borsten krijgen naarmate je verder bent in de zwangerschap, maar   ik weet hoe het is om in onzekerheid te zitten en is dan fijner dat je weet wat er aan de hand is. Dus bel gewoon je huisarts en laat je doorverwijzen. In het ziekenhuis kunnen ze al   vroeg zien en horen.

Sterkte ermee. Ik zal aan je denken en ik hoop dat het goed gaat

Groetjes Thessa

#2851101 Quote

Hallo Moniek,

Ik snap je twijfels (wat trouwens ook een zwangerschapverschijnsel is) Ik ondekte zwanger te zijn toen ik 7 weken was. En mijn ervaring zegt dat de verschijnselen elkaar een beetje afwisselen en niet altijd langs elkaar blijven lopen. Het kan wel maar hoeft niet! Probeer maar afleiding te zoeken want de 26 juni is er zo voordat je het weet.
    Bijv. Heb je al een vakantie geboekt? En weet je al wat je er wilt gaan doen enz enz

Grotejs NAthalie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851115 Quote

he moniekje was dat nou
    kop op meis nog maar even, het is even volhouden
    denk maar aan de echo, en hoe mooi het zal zijn.
    er zijn mensen die pas na een aantal maanden erachter komen zwanger te zijn, en die voelen ook neits.
    kop op meid je bent mijn maatje en je bent altijd zo vrolijk
    het komt goed!
    ik ben trouwens nog niet ongi hihi

#2851156 Quote

Hoi Moniek,
    Balen he? Ben je eindelijk zwanger, verwacht je van alles te voelen en dan voel je
    helemaal niets!!!!
    Maar wees gerust ik had het ook toen ik zwanger was van mijn zoontje.
    Ik wist het al met 5 weken maar ik voelde pas iets aan mijn lijf toen ik al zeker 10
    weken zwanger was!!! Lustte ineens geen warm eten meer, voelde me anders dan
    anders… Geen touw aan vast te knopen. Maar dat je niets voelt is ook wel positief.
    Want dan heb je in elk geval geen last van vervelende kwaaltjes zoals misselijkheid ed.
    Dus dat is dan wel weer fijn. Geniet er lekker van dat je je zo goed voelt want het kan
    maar zo zijn dat het over een paar weekjes heel anders is!!! En ja het wachten op de
    echo duurt voor je gevoel heel lang, maar voor je het weet kun je het wonder in je
    buik bewonderen!!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.
    Liefs Melanie

#2851190 Quote

bedankt lieve meiden(en maatje)
    nou ik ben er al weer van terug gekomen hoor!9NIET HELEMAAL HOOR)
    vandaag ineens heel erg last van mijn baarmoeder het boelt als of ie soms een beetje opgeblazen wordt,en ik heb helemaal geen honger maar om dan toch maar iets binnen te hebben eet ik fruit en koekjes(ik weet t,t is slecht..)
    ik had vandaag ineens zin in pizza en ik haaaaat pizza dus dat vond ik ook wel raar.
    e ik ben nog steeds super prikkelbaar,
    vanavond op dansen zaten we buiten en er kwamen kinderen met waterbalonnen.
    die kwam op mijn blote benen.Nou ik was PISSIG!!!
    normaal zou ik er niet veel om geven maar ik wa secht woest hihi
    maarja ik hoop gewoon heel erg dat het allemaal goed gaat,zwanger zijn is nog niet alles.
    het is echt slikken en in de kopzorgen zitten.
    en lieve lieve fiep:geweeeeeeeeeeldig!!!! je ben gewoon ook zwanger (hoop ik)net als mij en woedeltje!!!!
    ik weet   het zeeeeeeker!!!!laten we het gewoon heel erg hopen en vooral LAAT HET HOREN hihi
    nou ik hoor je nog wel he
    dikke kussssssssssss!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct