Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

20796 Voel Me Niet Zwanger - pagina 2

• Auteur

hihi oh dan is het goed…
    nee ik weet gew3oon niet wat het is.
    Het is denk ik omdat ik een paar weken geleden ook een positieve test had die later bleek veeeels te vroeg én negatief te zijn.
    en toen deed ik vorige week ofzo een test die ook negatief was maar smiddags met een ander merk test  ineens positief bleek.
    ik voelde me gewoon een beetje bedrogen en ik wist het even niet meer.
    eerst ben je hel blij,dan ga je weer de afgrond in,dan krijg je het antwoord wat je gedacht had en ineens word je overvallen.Wel heel blij mee echt super,ik wilde het ook en mijn   vriend ook!!!geloof wel dat ik zwanger ben maar ik zit gewoon niet in het gevoel.
    ik denk dat dat inderdaad pas bij die echo is.
    en ik krijg hem pas bij 10 weken
    ik ben wel super blij en ben voor mij en de baby al allerlei dingetjes aan het kopen..
    vooral kleren,ik ben daar gelijk verslaafd aan!!
    nou ik hoor nog wel van je he!!dikke kus moniek

#2851274 Quote

Hoi!

Goed te horen dat je toch weer van alles voelt – sounds like full blown pregnancy to me! Hoop dat je er niet al te veel last van hebt, zodat je vooral volop kunt genieten!!!! Gefeliciteerd hoor meid!   

Groetjes,
    Tess

Ps lekker dat het niet meer zo bloedje heet is hè!!

#2851281 Quote

Hee Moniek,
    Ik ga je toch geen misselijkheid gunnen hoor om te laten merken dat je zwanger bent haha. Straks vliegen de weken voorbij en groeit je buikje ook lekker. Veel succes hoor en kop op he meis!

#2851441 Quote

niet meer bloedjeheet maar het is wel weer kutweer met die regen.
    nou laten we inderdaad maar hopen dat ik niet misselijk word want ik word altijd pissig op kotsende mensen.
    en zelf word ik dan chago van mezelf als ik zelf kots,duss.
    nee ik had vandaag weer mn zeurende buikpijntje dus het zit wel goed denk ik.
    hihi ik heb baby uggs gekocht waaaahahaha strak hoor,maatje 56)
    ben nu6 weken en 4 dagen.
    kuss moniek

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen