Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20797 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Heb me net geregistreerd. Ben redelijk nieuw in het wereldje (op deze site dan). Ben 21jr, dit jaar 22.
    Ben sinds 1 juni gestopt (kwam toevallig zo uit) met de pil.
    Ik wil eigenlijk 3 maanden 'normale'cyclus hebben voordat de laatste barricades de deur uit gaan. Laatste NOD dag was 8 juni. Volgende is dus nog onbekend.

M'n gebruikersnaam is afgeleid van: Kom maar (we zijn er 'klaar' voor)

Hebben jullie nog tips en tricks????

Groetjes….

#2851051 Quote

hallo,

natuurlijk welkom op dit forum, je zult snel genoeg merken hoe verslavend dit is….. en nog tips…… klus gewoon om de dag en zorg dat je er plezier aan beleefd en behoud. succes!

#2851052 Quote

q

#2851053 Quote

Hoi!

Ik ben ook nieuw hier. Wat ik tot nu toe gelezen heb is erg gezellig. Respect vooral voor iedereen die het al zo lang aan het proberen is.

Zelf was ik over tijd met alles erop en eraan. Is toen niet goed gegaan. De ha denkt dat ik een hele vroege miskraam heb gehad (de urinetest had een heel vaag streepje). Het was niet gepland, maar we willen het wel heel graag. Het was zo spannend! Was een paar dagen sip toen het niet doorging, maar kijk nu helemaal uit naar de volgende keer!

Kommaartje veel succes! (Waar staat NOD eigenlijk voor, ik ken wel edlm).

Groetjes en succes allemaal!

Tess

#2851056 Quote

Oh ja, Kommaartje,

Het kan verstandig zijn vast te beginnen met het slikken van foliumzuur, dat is belangrijk voor de ontwikkeling van het zenuwstelsel van je kindje. Zonder foliumzuur heb je licht verhoogde kans op een kindje met open rug. Het duurt bij mijn weten 4 weken voordat je je voorraadje op peil hebt en je kan het gewoon blijven slikken, ook als het langer duurt voor je zwanger raakt. Ik ben zelf ook meteen maar begonnen en slik nu pitamientjes die goed zijn als je zwanger wilt worden. Zit ook foliumzuur in.

Groetjes!
    Tess                                

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct