Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20798 Baby Olie

• Auteur

Wel een toepasselijk vraagje eigenlijk als ik er zo over nadenk haha..
    Maar goed nu even serieus.. wij gebruiken vaak baby-olie als glijmiddel. Kan dit eigenlijk kwaad op een of andere manier voor het sperma en daarmee de kans op een zwangerschap verkleinen. We willen vanaf volgende maand een poging gaan wagen..

Bedankt alsvast. Liefs Julia

#2851055 Quote
    quote: tamara8 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2006 09:58:38'));

Hoi,

als je zwanger wilt worden zal ik maar geen olie of glijmiddel gaan gebruiken!! zelfs spug is er niet goed voor!
    ook wassen met een intiem zeep is niet goed, als je zwanger wilt worden!!

dat heeft allemaal met het baarmoeder slijm te maken.

liefs tamara
    ronde 16 3e kindje

Maar waarom mag je geen glijmiddel gebruiken? Als je toch n zaaddodend..en zo heel af en toe. Zo niet dan heb ik n probleem..moet t wel gebruiken (denk ik) Mijn vriend komt 1e keer heel snel en dan ben ik nog niet nat genoeg om al in mij te komen (ff heel personally, maarja)..dan zou ik nooit de 1e lading kunnen krijgen..

#2851071 Quote

Waarom is spuug niet goed dan?? het is toch puur natuur?? ik bedoel daar zit verder geen rotzooi in toch??

#2851074 Quote

Ik weet niet wat het doet aan sperma, maar spuug bevat wel… wat was het ook alweer? Enzymen ofzo? Dat maakt vast een begin met de spijsvertering. Het breekt geloof ik de eiwitten vast een deel af. Als dat kwaad kan voor sperma… Dan kan ik me er iets bij voorstellen.
    Het is ook heel slecht om je lenzen in je mond te stoppen omdat het spuug in je ogen schade aan kan richten om precies dezelfde reden.

#2851088 Quote

Ik wist het echt niet! ik had er ook nog nooit van gehoord!! bedankt voor je reactie! Em

#2851090 Quote

Zo leer je nog eens wat, he  

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851096 Quote

Waar een forum al niet goed voor is!!!!

#2851097 Quote

volgens mijn gyn en huisarts mag je gewoon glijmidel gebruiken bijvoorbeeld van het merk sensilube!
    zaaddodend glijmiddel natuurlijk niet…(duh!!) hahahahaah
    maar idd geen spuug of babyolie of bodylotion e.d

liefs Wilma

#2851111 Quote

idd wilma,
    je kunt zelfs infecties krijgen en spuug breekt idd eiwitten af

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct