Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20801 Joepie Ook Zwanger

• Auteur

halo allemaal,
    sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen, maar ik was teveel met dit gebeuren bezig, daarom had ik even een forumpauze ingelast, maar dat heeft wel geholpen

IK BEN ZWANGER!!!! het helpt dus misschien toch om er niet teveel mee bezig te zijn alhoewel dat natuurlijk wel moeilijk is, ik was bezig met de 4de ronde, maar mijn cyclus is erg onregelmatig.
    Het is wel snel gegaan want bij mijn eerste en tweede kind,(1,5 en bijna 4) duurde het bij de een 7 maanden en bij nummer 2 8 maanden, dus we dachten dat het nog wel even kon duren, niet dat we niet blij zijn, daar gaan we wee!!!!! Ik heb nog nergens last van maar dat zal volgende week wel komen , bij de eerste 2 was ik ook bij allebij de hele zwangerschap misselijk. Ach we zien het wel…
    iedereen onwijs veel geluk en moge jullie snel hetzelfde overkomen!!!!Ik duim voor jullie!!! veel liefs Noza.

#2851039 Quote

meid,   Van harte gefeliciteerd!!! en wat snel!

Geniet ervan!!!

wij willen ook graag een 3e ( voor mijn man zou het de eerste dan worden) maar wij zijn al 16 maand "bezig". en je bent ook de hele zwangerschap misselijk??? dat heb ik ook, maar ik geef dan ook over, en moet dan worden opgenomen in het ziekenhuis, omdat ik uitdroog. maar ja… ik heb het ervoor over, en hoop nu ook snel zwanger te mogen worden!

Liefs Tamara

#2851048 Quote

Van harte gefeliciteerd hoor.
    Geniet er lekker van.

Liefs Saskia

#2851050 Quote

dit zijn natuurlijk weer super goede berichten! geniet ervan en strooi ook even wat voor degene die het niet zo ver hebbben en ga vooral genieten! Gefeliciteerd…

#2851066 Quote

Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!!!!

xxx Annette

#2851079 Quote

ik dacht al dat ik je naam herkende
    heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    geniet er lekker van.
    goed nieuws voor je wat zul je stralen!
    knuffel

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851099 Quote

Hallo Noza,

Van harte gefeliciteerd, Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe!!!

Liefs Nathalie

#2851109 Quote

Gefeliciteerd en vergeet niet te strooien he

#2851198 Quote

oh waaauwie!!!
    wat fijn voor je zeg!!!
    gefeliciteerd he en geniet van alle momentjes!!!!!!!!
    kusss moniek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct