Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20802 Dit Was Het Einde

• Auteur

he meiden.

Na een super druk weekend met de verjaardag van onze dochter.  ( niet veel rust) Werd ik vannacht wakker met super  veel pijn in mijn onderbuik. Ik ben toen naar wc gegaan en alles was normaal, ik heb toen  iets tegen de pijn ingenomen en ben weer gaan slapen.
    Vanochtend had ik weer veel pijn en daar volgde een lichte bloeding.  Nu is het nog drups gewijs.  Maar denk dat het door gaat zetten.  Ik denk dat  dit  voor het vruchtje het einde was. Ik kan het nu nog aan maar denk dat de echte klap later nog wel komt.  Mijn man wat  ook super teleurgesteld maar vond het beter zo. ( want het ging echt niet goed meer met me) Nu denk ik dat we ff moeten kijken of we het nog wel een keer aandurven of dat ik weer aan de pil ga  ( we vinden het wel echt eng dit is dan al de 2de miskraam in een jaar.)  Maar we  laten de moed zeker ook niet zakken.  

Ik wil iedereen verder succes wensen en hoop dat het voor iedereen goed raak gaat worden.

veel liefs berna      

#2851209 Quote

meis ik wens echt het allerbeste voor je
    ik vind het echt heel erg k#t voor je allemaal.
    ik denk steeds hoe zou ik me voelen in die situatie?
    toch kan ik me nooit genoeg inleven omdat ik zoiets nooit heb meegemaakt.
    het is echt heeeeel erg.
    ik wil je toch laten weten dat je mijn steun hebt en ik hoop echt ontzettend hard dat het goedkomt en dat poging 3 dit jaar je 2e kindje wordt!!!!
    dikke kus moniek

#2851045 Quote

hey meid

wat erg voor je !!
    ik weet wat je door maakt
    ik heb nu ook 2 miskramen gehad van het jaar …
    ik wens je heel veel sterkte

groetjes elisa

#2851046 Quote

het is geen innestelling. ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

#2851047 Quote

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen.
    En geef de moed niet op hoor.

Liefs Saskia

#2851049 Quote

Veel sterkte en geef de moed niet op! Zoek steun bij elkaar en nogmaals sterkte

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851063 Quote

heel heel veel sterkte laat het hoofd niet hangen
    kom lekker rustig erboveop en denk positief
    het gaat jullie lukken
    heel veel liefs tamara

#2851065 Quote

Sterkte, meis!!

xxx Annette

#2851068 Quote

Veel Sterkte! we leven met je mee! dikke knuffel, Emmie…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct