Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20803 Innesteling

• Auteur

hallo allemaal,

ik lees hier verscheidene berichten over de innestelling. Vaak als iemand overtijd is; zal wel innestelling zijn. maar de innesteling gebeurt na 5 tot 7 dagen na de bevruchting. het bevruchte eitje moet een hele weg afleggen voordat hij bij de baarmoeder is. dit duurt dus 5 tot 7 dagen en dan kan hier wat bloed bij komen. hoeft niet. maar het is dus een misverstand dat wanneer je overtijd bent een innesteling hebt want als je eventueel zwanger bent is dit dus allang gebeurt. bij de eisprong en dan 5 tot 7 dagen later.
    Misschien handig om te weten. heb in de kraam gewerkt vandaar dat ik dit weet.

zelf donderdag nod. denk niet dat  het raak is want op verkeerde moment geklust, maar wie weet….wel spannend

#2851054 Quote

Klopt, Ik heb mijn innestelling gevoeld , 5 dagen na mijn eisprong…

#2851089 Quote

Tja,

Bij mijn oudste had ik twee dagen na mijn NOD wat bloedverlies. Mijn
    gyneacoloog zei hier later van dat dit wrs. een innestelingsbloeding
    was geweest…..

Judith

#2851203 Quote

haay
    niks gevoeld,geen bloed gehad.
    wel gigantische borstenpijn.
    en…6,5 week zwanger hihi kus moniek

#2851206 Quote

uitzonderingen bevestigen de regel he hahahahah ach ieder lichaam is anders nietwaar? wat voor de een geld hoeft natuurlijk niet voor de ander te zijn…tis en bllijft gewoon afwachtennnnnnnnnnnn

ps gefeliciteerdddddddddddd en geniet ervan !!

knufffffffffff

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct