Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20804 Nod Rond 20 Juni Voelen Jullie Je Al Anders

• Auteur

Hallo Allemaal, Nog een dikke week…Voelen jullie al wat?? ik nog niet veel geloof ik, heb wel een beetje zere borsten al een paar dagen, maar dat kan altijd natuurlijk!   ik ben ook gauw geiriteerd, maaar ja, het warme weer speelt ook een grote rol!
    hoe dan ook, geen touw aan vast te knopen….ben benieuwd naar jullie!!!

Knuffel Emmie

#2851095 Quote

tja, soms wordt je er wel knetter van maar ik ben dan altijd blij dat ik niet de enige ben, het schijnt wel een puur natuurlijke reactie te zijn!! een vrouw zit maar raar in elkaar, vind je niet??? mannen zijn over het algemeen veel en veel nuchterder! ook ik ban daarom maar hier…wat is het trouwens warm hè! als ons ei maar niet hard gekookt is straks…dan moet je het haast wel voelen!!!! haha…

ajuuuu Emmie

#2851103 Quote

hihihihihi tja met dit weer is het idd een hard gekookt eitje hahahaha, maar mocht het nie bevrucht zijn dan is er momenteel bijna geen eitje meer he, scheelt weer hahahaha, ach joh, we blijven er maar beetje mee lachen he, wordt anders zon beladen gedoe. zo is het veel gezelliger toch!!

tot mails weer!!

x

#2851105 Quote

Ach ja, je wilt het zo graag, en soms ben je het zo super spuugzat!!!! De ene keer zit je er over in, d andere keer denk je ik zie het wel, en dan weer wat anders, dan wordt ik echt wel eens gek van mezelf….

ik heb sinds 2 maanden een nieuw nichtje erbij, maar mijn schoonzusje doet zo bot! als ik het al eens vastheb, dan zegt ze, leg dat kind terug, het is mijn kindje hoor!!!! nou, dan schiet er echt wel eens een brok in je keel hoor!! bij haar lukte het gelijk de eerste maand,   en dan dat gelul achter je rug om, dat ik jaloers zou zijn en hun dat kindje niet gun…nou sorry, maar daar ben ik half ziek van geweest!!! ik moest ze altijd helpen omdat ze het niet aankon altijd, en nu heb ze dat kindje, en krijg je dit, ik moet me er niet veel van aantrekken, maar onbewust doe ik dat toch…tja, lekker opwekkend he…niet te geloven met zu k lekker weer!!! ik zie het allemaal wel!!! ik ga nog ff boodschappen doen…ijs veel ijs!!!!

dag meiden, tot schrijfs…Emmie

#2851106 Quote
    quote: Emmie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2006 16:23:04'));

Ach ja, je wilt het zo graag, en soms ben je het zo super spuugzat!!!! De ene keer zit je er over in, d andere keer denk je ik zie het wel, en dan weer wat anders, dan wordt ik echt wel eens gek van mezelf….

ik heb sinds 2 maanden een nieuw nichtje erbij, maar mijn schoonzusje doet zo bot! als ik het al eens vastheb, dan zegt ze, leg dat kind terug, het is mijn kindje hoor!!!! nou, dan schiet er echt wel eens een brok in je keel hoor!! bij haar lukte het gelijk de eerste maand,   en dan dat gelul achter je rug om, dat ik jaloers zou zijn en hun dat kindje niet gun…nou sorry, maar daar ben ik half ziek van geweest!!! ik moest ze altijd helpen omdat ze het niet aankon altijd, en nu heb ze dat kindje, en krijg je dit, ik moet me er niet veel van aantrekken, maar onbewust doe ik dat toch…tja, lekker opwekkend he…niet te geloven met zu k lekker weer!!! ik zie het allemaal wel!!! ik ga nog ff boodschappen doen…ijs veel ijs!!!!

dag meiden, tot schrijfs…Emmie

Hoi Emmie,

Wat rot zeg dat je schoonzusje zo bot doet! Heb je gezegd dat ze je kwetst met die houding? Misschien dat als je uitlegt wat het met je doet, ze het een beetje snapt. Veel weten is veel begrijpen zeg maar.
    Maar ik snap dat je het je toch een beetje aantrekt hoor! Dat zou ik ook hebben.

Juist als het niet zo 1 2 3 lukt om zwanger te raken, snap je hoe geweldig het is om een kindje te krijgen, lijkt mij. Die jaloezie, áls je die al voelt, wil juist helemáál niet zeggen dat je het haar niet gunt! Je zou het alleen zelf ook zo graag willen.

Maar goed, trek de schouders ff op, haal ff diep adem en dan het hoofd fier omhoog! Je laat je niet kisten hoor! Kop op hè!  

Groetjes,
    Tess

#2851119 Quote

ach meid, wat vervelend dat ze zo doet zeg!! grrrrrrrrrr!! probeer het idd niet te veel aan te trekken dat is ze niet waard als ze zoiets zegt! ik hoop dat je heel snel zwanger mag zijn en je eigen kindje hebt!

eet smakelijk met het ijs hahahahha

niet misselijk worden he hihi

knuffel en kop op!!

knuffffffffffff

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851134 Quote

Ik heb rond de 18e mijn NOD. Of ik me anders voel ? Ik denk het niet, ik heb wel vorige week last gehad van gevoelige tepels en het gevoel gehad (een aantal dagen) dat ik ongesteld ging worden (terwijl dit pas ruim anderhalve week later gepland staat..). Maar dat is nu allemaal over……………Dus ik weet het niet………..Af en toe doet je lichaam maar rare dingen met je !

Succes allemaal !

#2851142 Quote

Hoi allemaal,
    Ik reageer niet vaak, maar ik lees wel altijd mee!!. Ik heb mijn NOD 18
    juni, maar ik voel nog niets. Vorige rondes (nu ronde 4) dacht ik
    steeds van alles te voelen, met name misselijk en buikpijn. Nu is dat
    niet, behalve dat ik vanmiddag heel licht wat menstruatiepijn had, maar
    dat was heel snel weer weggetrokken. Sommige vrouwen "voelen" direct
    dat ze zwanger zijn. Nou, ik niet hoor. Die korte krampjes van
    vanmiddag kunnen prima de voorloper van menstruatie zijn. Ik probeer
    mezelf met 2 benen op de grond te houden door steeds te zeggen dat mijn
    tijd nog wel komt en we wat langer van elkaar samen kunnen genieten, ik
    ben nog jong (30……..) etc. Maar eigenlijk wil ik gewoon graag
    zwanger worden en wel in deze rond!!!!!!. Ik voel me in ieder geval niet anders. Zijn jullie ook zo bang dat het misschien nooit gaat lukken?
    Ik wou dat ik eens bij mezelf naar binnen kon kijken om te zien of
    alles wel OK is daar. Er is (denk ik) geen reden om daar aan te
    twijfelen, maar ik zou willen dat daar zekerheid over kon komen.

Liefs Saskia

#2851144 Quote

Trouwens nog 1 kort vraagje. Weten jullie of je een innesteling kunt
    voelen, bijvoorbeeld door wat menstruatie-achtige krampen of is dit een
    proces waar je helemaal niets van merkt (afgezien van de
    "innestelingsbloeding", die overigens niemand in mijn omgeving die
    zwanger is heeft gehad)

Bedankt!   Lucretia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct