Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20805 Voor Fiepke

• Auteur

Ha Fiepke, eve vragen hoe het met je gaat, nog steeds geen duvels  te bekennen?? ik hoop het voor je!   of voel je je al weer anders? moeilijk is het hè?

ben benieuwd naar je!   Kiefs Emmie

#2851077 Quote

hallo
    nou wat ik wel heb gehad, is al 2 bloedneuzen, en dat heb ik normaal heleemaaal nooit.
    dus dat snap ik niet.
    ook moeilijk naar de wc, en slijmverlies, maar verder niets
    ja ontzettend moe maar dat zal wel van het weer zijn…
    jij bent hier nog niet zo lang of wel?
    hoe gaat het met jouw?
    trouwens, nee nog geen duivels te zien

#2851087 Quote

Hè Fiepke,
    Alles okè hier, warm…nee ik ben er nog niet zo lang, alhoewel, vorig jaar ben ik ook een paar maanden op dit forum geweest, maar ik was er veel te veel mee bezig! toen ben ikff gestopt, maar dat helpt bij mij toch ook niet, aangezien ik nu in ronde 17 ben,   vandaar dat ik weer gezellig op dit forum kwam…echt leuk al die reacties…vind je niet, ze begrijpen tenminste wat je bedoelt, en er is echt niks gek, heerlijk! ik heb ongev. 20 Juni mijn nod, wel weer spannend!   maar het duurt al zo lang, dat je het haast niet meer geloofd, en toch kijk je er elke maand weer erg naar uit!! ik hoop voor jou dat het raak zal zijn deze maand! je weet het nooit! ik zal tenminste voor je duimen….
    hou je taai..en tot schrijfs..Em

#2851112 Quote

foe dat is wel lang zeg
    knap dat je nog zo positief kan blijven, ik denk dat het ook wel moet,
    op het moment leef ik van nod naar nod haha
    ik denk nergens anders meer aan.
    dit komt vooral omdat ik in juli de laatste kans heb dan moet ik tijdelijk stoppen en kan ik in januari weer verder gaan. nou ja ik moet niet, ik wil het zelf,
    aangezien ik niet met dikke voeten en supervermoeid met een dikke buik op mijn bruiloft wil lopen
    nog een weekje wachten voor jou!
    ik zit te twijfelen of ik toch niet eerder nog een test zal doen, maar durf niet zo goed.
    maar van de andere kant, als ik het vrijdag weet, zaterdag ga ik op vakantie…..
    ik hoop heel erg voor je dat het voor jou raak is, vooral omdat je al zo lang wacht.
    knuffel en bedankt voor je lieve meeleef berichtje

#2851125 Quote

Hè Fiepke…nee het lijkt me ook niks om met een dikke buik op je trouwdag te lopen!!!!
    ik hoop voor je (nu dubbel) dat het echt lukt binnen nu en Juli!!! allebassies…ik had geloof ik al wel 3 testen weer gedaan…ik snap niet hoe jij dat volhoud!!!! morgen ben je al weer 3 dagen verder hoor! ik probeerde het gewoon als ik jou was!

ik ben niet altijd positief hoor! ik heb van die buien, dan kan ik alles en iedereen wel een schop verkopen!   maar meestal is dat als ik ongi worden moet….
    maar ik denk als ik niet positief denk, dat je dan helemaal niks meer hebben kan…zeker als er veel in je omgeving en vriendenkring zwanger zijn…dat zijn er sowieso 4…nu kan ik gelukkig met ze meeleven….ik denk dat ik dat anders gewoon niet aan zou kunnen, ik ben zelfs met mijn schoonzusje naar een echo geweest, heel ontroerend…ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik dan echt wel met tranen in mijn ogen zit! maar gelukkig kan ik wel blij zijn met iemand! ik vind het leuk dat geschrijf met iedereen! soms heb je t wel eens nodig….nou Fiep ik blijf voor je en hoop op gauw goed nieuws van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emmie

#2851127 Quote

tja optimisme moet ook wel beetje denk ik anders wordt je gek…laatst in de supermarkt stond ik achter een meisje met haar vriendin. hoorde ze zeggen: nee twas niet gepland, weet ook niet zeker of ik het wel wil…pfffffffffffffffff er zijn zo vele hier die er heel veel voor over hebben om zwanger te mogen raken en zij praat erover alsof het niks is…maar ja, dat gebeurt…ik blijf ook redelijk nuchter en rustig gelukkig, scheelt een hoop stress. moet wel zeggen naarmate ik dichter bij mijn NOD dag kom, kriebelt het wel steeds meer…

kusssssssssssssss en heel veel succes nog
    x

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851129 Quote

tja het is altijd weer spannend he
    ik ben nu een beetje misselijk, kan van het weer zijn.
    en moe, maar kanook van het weer zijn haha
    ik wil niet voor vrijdag testen, omdat ik morgen en overmorgen moet werken en moet vroeg op
    dus wil niet heel haastig testen en dan niets tegen mijn lief kunnen zeggen of zo
    maar ben maar neit bang, ik laat wat weten hoor haha
    ik moet zeggen dat ik de laatste tijd een kort lontje heb, mijn hubbie kan niets goed doen en overal heb ik zoiets van:
    zucht, moet dat nu?
    hihi
    toch maar weer afwachten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct