Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20811 Spannend Eergisteren Mijn Laatste Pil Gehad

• Auteur

Hallo Allemaal,

Eergisteren heb ik mijn laatste pil gehad… Wat is dat spannend zeg! Nu dus wachten tot mijn cyclus weer normaal is, wat dan ook normaal voor mij zal zijn. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je lichaam weer 'normaal' was?

En hoe lang na mijn ongi ben ik het meest vruchtbaar?

Groeten,
    Marian

#2851213 Quote

weet ik niet eerlijk gezegd ben in maart gestopt met de pil! toen gewoon ongsteld geworden! toen een week niet en toen weer een week wel en toen duurde het 43 dagen vanaf de laaste week dat ik ongi was!! toen werd ik weer ongesteld maar 3 dagen een klein beetje en nu is het weer afwachten zit nu op dag 25

#2851141 Quote

Hoi Marian,

Hoe lang het duurt voordat je cyclus weer normaal is verschilt per persoon. Die van mij begint nu pas (ben vanaf maart 2005 gestopt met de pil) regelmatig te worden. En hoe lang na je ongi je het meest vruchtbaar bent hangt af van de duur van je cyclus dus dat moet je ff afwachten.

Succes
    Groetjes Paulineke

#2851152 Quote

Hoi.
    Idd iedere vrouw is anders dus ook je cyclus is anders. En het ontpillen etc.
    Ik ben begonnen met een cyclus van 28 dagen en zit nu al 3 maand op 26
    dagen. Ik ben in maart gestopt met de pil, dus dat is best snel. Maar ik weet ook
    nooit wanneer ik precies vruchtbaar ben. Ik voel het eitje ook niet springen..
    Maar we klussen gewoon lekker door en het komt vanzelf wel een keer hoop ik.
    Liefs Melanie

#2851160 Quote

Ontpillen… ik heb het vaker gehoord, maar wat houdt dat eigenlijk precies in? Is het niet verstandig meteen na het stoppen met de pil 'aan de slag' te gaan?

Groeten, Marian

#2851162 Quote

nou volgens mij kan het niet kwaad hoor om gelijk aan de slag te gaan. alleen stel dat het wel ineens lukt is het niet bekend wanneer je bevrucht bent en daarom zeggen ze vaak van wacht een cyclus na je laatste menstruatie voordat je gaat beginnen.
    groetjes Paulineke

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851165 Quote

Dat is inderdaad wel een logische redenering Paulineke! Je bent al zwanger vanaf het moment dat het eitje is gesprongen toch? Dus wanneer je ongi uitblijft al 2 weken?

Als ik dus na 8 weken nog niet ongi ben en zwanger blijk te zijn (zal wel niet gebeuren, maar stel) weten we dus niet wanneer dat gebeurd is.

Hebben jullie echt netjes gewacht tot de eerste ongi? Wel knap hoor!

Liefs, Marian

#2851167 Quote

ikke niet hoor

#2851168 Quote

Hoi Marian,

nee hoor ik heb niet gewacht tot de 1e ongi. ik dacht bij mezelf stel dat het wel lukt dan hebben ze ook nog een echo om te kijken wanneer je uitgerekend ben, ze kunnen dan nl het vruchtje opmeten. ik heb kennissen die altijd zeiden dat ze het niet wisten wanneer ze ongi geweest was zo kreeg ze een extra echo.

groetjes Paulineke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct