Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20812 Voor Coortje

• Auteur

Hoi
    Sorry dat ik ineens weg was gister hoor, maar vond het te lekker weer om achter de pc te blijven zitten.
    Las je berichtje later pas. Gaat het allemaal wel weer met je zus?
    Groetjes Paulineke

#2851178 Quote

nou coortje ( en iedereen die meeleest ) slaap lekker en tot de volgende keer

#2851145 Quote

ah ja idd erg zielig voor je zus.
    Ik hoop dat het weer een beetje gaat met haar.

#2851146 Quote

ja wel een beetje maar ze is bang dat ze weer alles kwijt raakt!! is een heleboel vrienden enz kwijt geraakt door een ziekte een paar jaar geleden en daarna nooit meer echt veel kunnen opbouwen omdat de ziekte wel een beetje doorsluimerd zeg maar

#2851147 Quote

Jeetje dan is dit extra moeilijk voor haar. Nou ik hoop voor haar dat ze hem niet kwijtraakt dan zeg. Ze krijgt wel veel voor haar kiezen zo!! Heftig hoor. Nou hoop dat het goed gaat uitpakken voor haar.

#2851148 Quote

jajaj echt wel en hoe gaat het met jouw?? warm he!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851149 Quote

ja gaat wel, was vrij afgelopen 2 dagen dus lekker voor pampus gelegen. maar morgen gaan we er weer tegenaan helaas weer werken. en hoe gaat t met jou?

#2851150 Quote

ja goed lekker warm maar verder goed!! op het werk ook!! jammer dat we moeten werken met dit lekkere weer!!!! hahah lekker an het wachten tot me nod komt

#2851154 Quote

wanneer is je nod dan?
    ik moet bijna al weer aan de klus hihi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct