Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20815 Voor Miranda

• Auteur

hoi hoi,

ik koop ze bij het kruidvat, maar ze zijn wel prijzig hoor! 30 euro voor 7 stuks…ik gebruik ze niet iedere maand vandaar dat ik ze wel eens koop. ik gebruik ook de persona werkt ook goed, maar wilde eens kijken hoe het ging met clearblue. ik vond van die strepen niet handig en duidelijk dus vandaar. ieder voor zich natuurlijk. sommige vinden ze te duur, kan ik snappen, tis wat je zelf wil.

ik ben in maart gestopt en voor het eerste kindje bezig. ben tot nu toe nog niet echt onregelmatig maar ook niet echt heel regelmatig…snap je het nog hahahaha
    eerste cyclus, 25 dagen, tweede cyclus 26 dagen en nu ineens 30 dagen!! dus tja..ik heb mijn NOD dag 20 of 21 juni dus volgende week, spannend dat wel!!

jij veel succes en als je wat te vragen hebt zie ik het wel hihihi

knufffffffffff

#2851379 Quote

je knut bij de DA drogist mooie halen, zitten in een roze verpakking in allerlei kleuren en maten…wel eerst goed je nagels ontvetten en beetje opruwen met een gladde vijl voordat je de opplakt, dan blijven te mooier zitten…langzaam opplakken anders krijg je er lucht onder en das niks! je hebt zelfs glittertjes of stickertjes ervoor! ( niet iets voor mij maar ieder voor zich)

je kunt ze daarna afvijlen of in aceton gaan zitten met je nagels, dan laten ze los
    daarna goed olieen omdat het niet zo goed is voor je nagels he…
    succes ermee! en veel plezier alvast

#2851260 Quote

daarom mailde ik ook dat je speciaal je berichtje voor jezelf moest lezen hahahaha. Graag gedaan hoor, geen moeite!! ja idd probeer je vanalles, maar ik probeer er wel normaal mee on te gaan, lukt de ene maand beter dan de andere hahahaha, gelukkig ben ik vrij nuchter dat scheelt. wist je trouwens dat de gyn. liever vrouwen met een cyclus van 30/31 dagen hebben dan langer of korter? dan zit je momenteel dus perfect!! ( hoop dat het niet nodig is he..) zolang je ongi wordt heb je altijd een eisprong zegt de gyn. ga er vanuit dat zij het wel weet nietwaar? Ik heb mijn NOD 20/21 juni, dus wachten gewoon af. vanaf vrijdag heb ik weekje vakantieeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeerlijk. Ga lekker met mijn mamsie op beautydag…( ik heb zelf ook een beautyinstituut, dus ik vond dat ik wel eens aan de beurt was hahahha) Zit jij zelf in de zorg??

slaap lekkerrrrrrrr

knuffffffffff

#2851339 Quote

hey sweety daar ben ik weer!!! dat wist ik helemaal niet dat de gyn.liever mensen heeft met een cyclus van 30-31 dagen dus dan zit ik nu al twee cyclussen goed!!!! hopelijk blijft het zo en niet weer zo onregelmatig maar ja dat heb ik zelf niet in de hand he. en stiekem hopen we toch op een ding,maar net zoals jij ben ik er niet zo heel erg mee bezig heb ik wel gehad maar ik merk dat als je er rustiger mee bent je lichaam hier ook op reageert en het heeft toch geen zin om je zo erop te focussen want dan komen de duivels weer later,dus lekker genieten ervan en dan zien we wel he!!!! ik zal weer voor je duimen meid want jij gaat nu weer een spannende tijd tegenmoet en een lekkere week vakantie nou super toch waar woon je eigenlijk ik in zuid limburg. en fijn dat je me zo helpt met bepaalde vragen zoals van de eisprong dat wist ik ook niet dat als je ongi wordt je dan ook altijd een eisprong hebt gehad dat is weer een gerustellende gedachte!!! tot snel xxxxxxxxxx miranda

#2851348 Quote

Hé hoi! Waarom heeft de gyn graag een cyclus van 30-31 dagen? Tess

#2851349 Quote

hee meid,

ach joh iedereen helpt je hier hoor!!! geen moeite als ik je daarmee beetje geruststel…
    ik woon in brabant. ach ik wacht idd rustig af…denk zelf al van niet, dus dat scheelt. stiekum hoop je altijd wel maar de ene keer hoop je meer dan de andere. deze keer denk ik nu al dat ik ongi ga worden dus tja scheelt weer stress.

jij ook succes verder en tot mails!!

knuffel

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851354 Quote

hey meid ja dat weet ik dat iedereen elkaar hier helpt en daarom is het hier ook zo verslavend hihihi en je hebt gelijk de ene maand voel je je anders dan de maand erna en ooit zal het raak zijn dat moet haast wel!!!! je woont in brabant dat is niet zo heel ver weg van limburg he kom ik eens een keertje langs in je beautycentrum hihihi lijkt me wel lekker!!!! heb je trouwens ook msn??? groetjes xxxxxxxxxxx miranda

#2851357 Quote

hahahaha ja gezellie he hahahaha owwww heerlijk hoor zon schoonheidsbehandeling!! ja heb ook msn maar dat doe ik nie zo vaak moek zeggen. zit laatste tijd meer hier hahahahaha msn jij wel veel?

#2851360 Quote

hahahaha ik zit hier heel vaak en op msn ook wel regelmatig op ze allebei wel hihihi en laat je maar lekker verwennen!!!! als je toch eens wil msnen dan heb je hier mijn emailadres fredjedirks@hotmail.com ik vind het hier ook zo gezellig en verslavend tegelijk allemaak die verhalen lezen van vrouwen die allemaal maar een ding willen!!!!!!! tot snel xxxxxxxxxxxxxxxxx miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct