Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20817 Nieuw Hier

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben eens aan het rondneuzen op het internet… zwanger of niet zwanger… ik ben al ruim een week overtijd en ik heb een test gedaan, maar die gaf aan dat ik niet zwanger was. Toch voel ik me anders dan anders of is dat allemaal verbeelding?
    Ik zou het wel graag willen, hoewel we nog niet echt aan het proberen waren.
    Ik ben nu 4 maanden van de pil af, zou ik daardoor ook nog zo onregelmatig kunnen zijn? De eerste drie keer waren wel gewoon na 30 dagen.
    Wat kan er allemaal nog meer aan de hand zijn wanneer je niet ongesteld wordt?

Wie o wie weet wat meer?

Liefs,
    Noah

#2851194 Quote

alvast welkom
    het is hier errug gezellie

#2851202 Quote

heeeeeeeeee

tja ik zou zeggen gewoon nogmaals testen met een andere test…je cyclus kan ineens langer zijn geworden een keer ( had ik ook namelijk van 25 dagen ineens naar 30!!!)
    het kan ook zijn dat je mischien een keertje geen eisprong hebt gehad, maar dan blijft je ongi heel lang uit , dus daar zou ik niet vanuit gaan…ik zou gewoon nogmaals testen.. succes

ennuuuuuuuuu welkommmmmmmmmmmm

knufffffffff sweety

#2851277 Quote

Hoi hoi,

Welkom!
    Ben zelf (ook) nog heel erg nieuw hier, maar het is inderdaad errug gezellig!
    Misschien heb je een verlate eisprong? Het kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent, dat duurde bij vrij lang. Al zal dat wel meevallen, als je al diverse malen ongi geworden bent. Toch maar even afwachten en nog eens testen…. Spannend hoor! Laat je het even weten?

groetjes,
    Tess

#2851279 Quote

Helloos,
    Welkom! Spannend hoor……we duimen

#2851286 Quote

Hoi,
    Welkom hier!!
    Je maakt het wel direct lekker spannend zeg!!!
    Hou je ons op de hoogte?
    Liefs Melanie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851584 Quote

Toch ongesteld… Ben toch heel erg teleurgesteld, ook al lag een kindje nog niet direct in de planning. Ik dacht echt dat ik me zwanger voelde.
    Mijn zusje heeft twee maanden terug een kindje gekregen en daardoor is het bij mij ook wel erg gaan kriebelen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct