Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20821 Jaahhhhhhhhhhhh Zwanger

• Auteur

Lang niet hier geweest, wilde wat afstand nemen en niet meer te veel lezen over zwanger zijn en worden en alles wat we daarbij meemaken maarrrrrrr………. na 18 pogingen en waarvan de laatste 2 met IUI zijn wij zwanger. Ik had de hoop al bijna opgegeven en al nagedacht te gaan stopppen met IUI, maar het hoeft niet meer.

Gister had ik al het gevoel, pijnlijke borsten (maar dat heb ik voor mn ongi wel vaker) en pijn onderin in mn buik maar anders dan ongi-pijn.

Ik heb de test al weer 10 keer opgepakt omdat ik het niet kan geloven nog, mn lieve is ook helemaal door het dolle heen, maar al onderweg naar zn werk.

Jeeejeee jeeee ik wens jullie van harte dit ook allemaal zo snel mogelijk toe!

#2851257 Quote

Een dikke proficiat!!! Geniet er maar dat heb je na al die maanden wel verdient!
    Het leven kan toch mooi zijn he!
    knuf x Caroline (ronde 7, eerste kindje)

#2851259 Quote

Heeeeeeel Hartelijke Gefeliciteerd!!De aanhouder wint!!!
    Wat moeten jullie in de wolken zijn, na zo lang wachten en proberen.
    Geniet lekker van je zwangerschap!!
    xxxx

#2851262 Quote

heel veel geluk gewenst!! en veel liefde voor jullie allemaal!!

knuffel sweety

#2851266 Quote

Dag Oudje,….

De meesten zullen je niet eens kennen, het is hier werkelijk een komen en gaan van meiden. Maar ik ken je nog wel hoor (van het 35+ topic) en ik vroeg me al af hoe het met je was! Wat een geweldig nieuws zeg!!!!!!!!!! Zwanger! Van harte!!!!!!!!!!!!!. Ga lekker genieten van dit prachtige wondertje in je buik. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt.

Liefs, cee

#2851267 Quote

Hallo Oudje,

Ik heb je idd nog niet eerder hier op het forum gezien. Maar desalniettemin……… Van Harte Gefeliciteerd. Wat geweldig voor jullie en na zolang proberen.
    Ik gun het je van harte en wens je een onbezorgde zwangerschap toe want die heb je echt wel verdient na zoveel inzet.

Liefs Nathalie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851283 Quote

Gefeliciteerd!!!!!!

geniet er lekker van!

#2851289 Quote

Ontzettend gefeliciteerd!!! Gaaf dat het nu eindelijk zover is.
    Geniet er lekker van en laat het rustig tot je doordringen dat het nu eindelijk zover is!
    Ik wens je een fijne en onbezorgde zwangerschap toe.
    Liefs melanie

#2851293 Quote

Wat geweldig Oudje!!!! Van harte gefeliciteerd en ik wens je een hele fijne zwangerschap! Knuffeltje van Tess

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct