Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20824 Eisprong In Cyclus Altijd Hetzelfde

• Auteur

Hoi
    even een vraagje hoop dat iemand het weet.
    Is je eisprong elke cyclus rond dezelfde tijd? Of kan dit iedere maand anders zijn? Bijvoorbeeld de ene keer rond 12 dagen en de andere maand rond de 16 dagen?
    Zit hier 'normaal' gesproken regelmaat in? In heb wel een regelmatige cyclus van 28 dagen maar eisprong denk ik niet.
    Ga nu ook ovulatietest doen hoor.
    Groeten,
    Stella

#2851263 Quote

hoi Stella,

Het ligt eraan of je idd regelmatig bent ja of nee. zo te zien ben je regelmatig met een cyclus van 28 dagen. je kunt dan 14 dagen terugtellen en tussen de 12-48 rekenen dat je eisprong komt. Je denkt dat je geen eisprong hebt?? Kan ik je mischien beetje geruststellen, als je ongi wordt het je altijd een eisprong gehad volgens de gyn. neem aan dat zij het weet. Mijn eisprong is niet altijd regelmatig omdat ik tussen de 25 en 30 dagen zit van cyclus. dus als ik een cyclus van 30 dagen heb, zit mijn eisprong op dag 16 en als ik een cyclus van 26 dagen heb zit mijn eisprong op dag 12. vandaar dat ik ook ovulatietesten gebruik zodat ik weet wanneer mijn eitje springt en wanneer ik dan ongi kan gaan worden.

succes en hoop dat je snel zwanger mag zijn!

knuffel sweety

#2851265 Quote

Bij een regelmatige cyclus kan de dag van je eisprong ook wel verschillen, het zal dan gaan om een dagje verschil, maar niet om heel veel dagen.
    Ik heb een cyclus van ca. 24/25 dagen, en mijn eisprong was in de cycli voor mijn twee laatste zwangerschappen op dag 11, 12, 13.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct