Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20825 Zou Het Kunnen

• Auteur

Hoi hoi, ik ben nieuw hier en lees af en toe wat mee omdat we proberen zwanger te worden.

Begin Mei heb ik mijn laatste strip van de pil gehad, daarna ook gewoon mijn ongi geha(begonnen volgens mij op  6 mei)
    Nu ben ik nog steeds niet ongesteld….morgen ga ik dus maar een testje doen.

Volgens mij is het bijna onmogelijk aangezien we niet heel erg actief aan het klussen zijn geweest. Ik las hier en daar wel meer dat je lichaam ff moet aanpassen als je lang de pil hebt gebruikt.

maar toch…. hopen mag toch   

#2851264 Quote

idd, hopen mag altijd, en wie weet, het zou zo maar kunnen. Meestal moet je lichaam wel eerst ff wennen zonder pil, maar je zou niet de eerste zijn die toch in een keer zwanger is!! Ik hoop het voor je, veel succes!

x sweety

#2851268 Quote

Hallo,

Hopen mag altijd. En zolang je weet dat er geklust is is er altijd een kans. Dus succes met testen en houd ons op de hoogte.

Groetjes NAthalie

#2851278 Quote

Helloos,
    Leuk dat je mee komt babbelen. Spannend allemaal hoor.
    Hopen mag en het kan altijd hoor……maar soms moet je lichaam ook ontpillen idd.
    Het is bij iedereen verschillend en geduld is een schone zaak, al is dat wel moeilijk.
    We duimen

#2851478 Quote

Helaas… de test vas negatief. Nog steeds niet ongesteld of zo, maar ik begrijp uit de verhalen hier dat dat wel vaker langere tijd duurt als je net met de pil gestopt bent.
    Adwachten dus maar!

#2851479 Quote

Hoi Bries,

Helaas, jammer zeg, maar wat niet is kan nog komen, en anders op naar de volgende ronde.  Ook al weet je dat de kans klein is dat je gelijk zwanger raakt, toch hoop je  het.  
    Ik zit in het zelfde schuitje, heb op 6 mei mijn laatste ongi gehad na het stoppen met de pil en ook nog steeds niets. Wel heb ik de laatste week regelmatig buikpijn gehad (misschien een late eisprong, had ik bij mijn tweede ook). Ik ga denk ik zaterdag testen als ik nog niet ongi ben maar verwacht er eigenlijk niets van.

groetjes MP

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2851480 Quote

Hoi Bries,

Welkom op deze site!!!

Lees dat al gelijk spannend is voor je en dat de test negatief is!!!

Misschien kun je het over een aantal dagen nog eens proberen!!

Dan zijn de hormonen wat hoger misschien, ja ook je lichaam kan je aardig voor de gek houden hoor!!!

Nou succes ermee!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct