Hee lullaby
er zullen altijd mensen zijn die hier een mening over hebben. Hier moet je zelf boven staan. Het is jou keuze en niet die van hun. Ik zie dat je een goed en stabiel leven hebt. Jullie zijn er samen klaar voor .. waarom dan wachten omdat andere mensen je te jong zouden vinden.
Ik ben zelf 23 jaar en mijn vriend is 10 jaar ouder als mij. Wij sinds juli bezit voor ons eerste kindje. Wij zijn. 2,5 jaar samen. Wonen 1,5 jaar samen en sinds bijna een jaar ons eigen huisje. Ik heb een vast contract en ben er klaar voor. Ook altijd een sterke kinderwens gehad. En vond het in begin ook erg Vervelend over wat mensen dachten. Ik ben werkzaam in de kinderopvang en kreeg ook wel eens naar mijn hoofd gegooid lekker genieten van je leven kinderen kunnen altijd nog. Dit brengt je aan het twijfelen terwijl je eigenlijk zeker weet dat je dit wilt. Ze wisten immers niet dat ik dit wel graag wilde. Als je het nu uitstelt tot over 2 jaar en je zou 23 zijn zoals ik nu ben je in hun ogen nog steeds jong en blijft het eigenlijk hetzelfde.
Je weet zelf wanneer de tijd voor jou er is. Mijn moeder heeft mij gekregen toen ik 20 was ook erg jong