Ik ben net 25. Woonde al lang samen en ben 5 jaar samen met mijn vriend. Nog hebben mensen een mening of weten je situatie beter te vertellen dan jij zelf.
Ik ben ongepland zwanger geraakt. Nee, dat maakt haar niet minder gewenst. Ik kan niet wachten tot ze er is. We hadden alles op orde. Dat kan zomaar ineens veranderen. Zelfs als je al heel lang kinderen hebt en 40 ben bijvoorbeeld.
Inmiddels is onze situatie gewijzigd en wonen mijn vriend en ik bij mijn schoonvader. We zouden daar tijdelijk wonen tot ons huis gebouwd was en we zo mijn schoonmoeder tijdens haar revalidatie van haar ziekbed konden ondersteunen. Ze overleed 7 weken terug plotseling en nu ziet alles er anders uit en zullen we voorlopig hier blijven. Ik ben dus 25 weken zwanger en woon nu weer bij mijn schoonvader… Niet echt stereotype plaatje huisje, boompje, beestje!
Wat ik wil zeggen is, zelfs als je alles op orde hebt hebben mensen een mening. Alles kan zo maar anders worden. Je hebt nu alles goed op orde. Er zal altijd wel iets zijn waarom je het niet zou doen, of waardoor je liever wacht.
Voelt het voor jullie goed? Ben je er klaar voor. Kies voor jullie zelf.
Liefs!