Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

22 weken zwanger nog geem buik

• Auteur
  • Ellevd
    Bijdrager

Hoi!
    Ik ben nu 22 weken 4 dagen zwanger van mijn eerste kindje maar heb nog steeds geen buik wel iets van een bolling maar als ik naar andere vrouwen kijk die al zover zijn hebben echt al een buik, op de 20 weken echo was alles goed ook kwa lengte etc. Maar toch maak ik me zorgen dat ze misschien niet goed groeid omdat ik zelf ook niet groei..

Iemand anders hier ook ervaringen mee ?

Marise22
    Bijdrager
    #10042034 Quote

Mijn buik zag je pas echt een beetje met 30 weken en ging pas echt goed groeien rond 34 weken. Ik heb mij ook heel veel zorgen gemaakt over het feit of ze we goed groeide, maar dat bleek niet nodig.

Ik moet wel zeggen dat vrij slank was/ben en vrij strakke buikspieren had. Mijn verloskundige zei dat, dat de reden was dat je het zo laat pas zag. 

Demuis
    Bijdrager
    #10042046 Quote

Maak je echt geen zorgen hoor! Is voor de eerste heel normaal, als je straks wat verder bent zal je buik wel gaan groeien en dan kan het hard gaan. Ik kan me nog herinneren dat het bij mij rond 24 weken wat sneller ging en op het laatst een enorme toeter. Je bouw en of je erg sportief bent kan er ook mee te maken hebben. Komt Goed!

Lievelotje
    Bijdrager
    #10042050 Quote

Maak je maar geen zorgen. Als de vk zegt dat het goed is, zit het goed. 

Mij ben nu 31 weken en mij vragen ze nu of ik in de 5e maand zwanger ben. 

Ook geen buik dus 😉

HeyHallo
    Bijdrager
    #10042057 Quote

Geen zorgen maken. Wat ze hier al zeggen. 

En als je zelf erg lang bent, weet niet

hoe groot jezelf bent? Dan kan dat

ook meespelen. Een heleboel

factoren. Maar als met de 20

weken echo alles er goed uit zag zeker

geen zorgen maken!

Rosa82
    Bijdrager
    #10042083 Quote

Heel herkenbaar! Dat ligt aan echt aan je bouw en sterkte van je buikspieren. Belangrijkate is dat 20 weken echo goed is en verloskundige tevreden. 

Bij mijn eerste duurde het ook echt lang voordat je echt iets zag. Mensen die niet wisten dat ik zwanger was kwamen er soms pas net voor mijn verlof achter! Wees maar blij! 

Ellevd
    Bijdrager
    #10042093 Quote

Aah gelukkig ik ben idd wel sportief gebouwd en sporte voor mijn zwangerschap ook tot 5 uur per dag ivm mijn werk ben niet heel groot 1,72 

maar heel blij om te horen dat ik niet de enige ben 🙂 

Liantsjuh
    Bijdrager
    #10042113 Quote

Hier precies hetzelfde hoor. Tot een week of 25 ging het niet zo snel, daarna werd het echt zichtbaar. En toen ik met verlof ging, groeide mijn buik pas echt. Soort rustmodus zeg maar. Nu kun je misschien nog alles, geniet daar maar ban😉. Voor je het weet, moet je je lief lastigvallen met iets simpels als veters strikken…

Geniet van je zwangerschap!

anja85
    Bijdrager
    #10044627 Quote

bij de 1e had ik op mijn werk met 29 weken  nog een gewone broek aan met maat groter 

met de 3e  met 8 weken al positie kleding

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct