Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuw

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik wil me ff voorstellen. Ik ben Pien  en nieuw op het forum.
    Wij zijn in ronde 1, 1e kindje, dus alles is nog helemaal nieuw en super spannend!! Ik heb wel al ff meegelezen op het forum, dus alle termen zijn me langzaam aan een beetje duidelijk geworden. Errug leuk om te lezen allemaal.
    Ik heb dinsdag mijn NOD… pffff.

Liefs Pien

#2858911 Quote

Wat spannend zeg de eerste ronde.
    Hoop voor jullie dat er niet al te veel rondes zullen volgen.
    Maar hier kan je altijd je frustraties kwijt en natuurlijk ook goed nieuws.
    Veel succes met je kinderwens.
    Liefs van Miena.

#2858837 Quote

Welkom hier!!

Hopelijk voel je je gauw thuis en kun je hier je ei kwijt (niet letterlijk natuurlijk ).

Succes met het in de praktijk brengen van jullie kinderwens . Hopelijk mag jij eerder door naar het andere forum dan de gemiddelde mama-wannabe hier! Alhoewel het hier wel erg gezellig is hoor. Maar ik hoop toch gauw naar het andere forum te mogen… en hier kan ik altijd nog mee blijven kletsen, ook als ik daar naar toe kan.

Groetjes,

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

#2858838 Quote

Hoi Pien,

Welkom op het leukste forum van Nederland.
    Ik moet je even voor één ding waarschuwen: het is hartstikke verslavend!!!

Liefs Andrea

#2858843 Quote

Jeej, wat leuk, zo snel al die reacties. Zo komt dat thuisvoelen wel goed!

#2858855 Quote

Hey Plien!

Wat leuk voor je zeg! En dinsdag al je NOD! Hoe weet je eigenlijk dat dat dinsdag is? Of was je niet aan de pil/spiraaltje o.i.d.? Het kan wel es gebeuren dat je cyclus eerst even op gang moet komen.

Hoe dan ook; heel veel succes met wachten tot dinsdag! Hopelijk is het bij jou in 1x raak.

Groetjes,
    Marian

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2858857 Quote

Hoi pien,

welkom op het form…

xxxxx marisca….

#2858864 Quote

Ik ben nooit aan de pil geweest…
    Mijn cyclus is altijd heel regelmatig, 25 dagen. Alleen de laatste cyclus niet (die voordat we begonnen zeg maar), die was ineens een paar dagen langer. Zal je net zien. Maar ik denk dat dat door de warmte kwam (daar hou ik het maar ff op). Dus ik ben nu eigenlijk gewoon uitgegaan van mij normale 25-daagse ronde (is al jaren zo).
    Maar het kan zijn dat mijn lichaam een beetje in de war is en dat ik toch weer een langere cyclus heb. Dat hoop ik eigenlijk niet, want dat is niet ongi worden dinsdag  mss niet zwanger, maar een langere cyclus. Heeelp, ik wordt nou al gek, en ik ben pas in ronde 1…
    Tammy, heel veel sterkte morgen!!! Ik zal aan je denken. Tis allemaal zo spannend!!

#2858886 Quote

Thanx Pien!!

Ben inmiddels lichtelijk gek aan het worden. ZIt al de hele dag in mijn pyjama (met de laptop op schoot) te wachten tot het morgen is!   Morgenochtend gelijk temp opnemen, als ie nog steeds hoog is is goed teken, anders: !!!

Mijn laatste ongi voor we voor het echie gingen liet onverwachts ook een week langer op zich wachten, heel maf. Wist wel zeker dat ik niet zwanger was, maar was wel balen, want toen konden we dus ook pas een week later beginnen met "gericht klussen". Ik denk dat het toen kwam door stress,  ben toen heel vaak laat in de nacht gaan slapen, soms pas tegen half 3… en dan weer 's ochtends normale tijd eruit. Beetje dom, want dat was helemaal nergens voor nodig… eigen keuze, verslavende hobby (beetje net als hier ).

Maar goed, ik hoop niet dat jij net als velen hier aan dat wachten hoeft te wennen en dat het bij jullie sneller raak zal zijn. Good luck en je hoort het wel!

Groetjes,

Tammy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct