Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

mannen en het forum

• Auteur

he dames

ik was wel eens nieuwsgierig hoe jullie mannen met het forum omgaan. De eerste 2 maanden heb ik min of meer verzwegen dat ik op een forum aktief was. Ik klikte het ook meteen weg als hij er aan kwam. Best wel sneaky, maar gewoon omdat ik weet dat hij forum's en chatten niet echt ziet zitten.
    Nu was ik laatst ook weer druk aan het typen en toen vroeg hij wat ik aan het doen was. Ik heb toen gewoon gezegd dat ik op een forum voor zwanger worden zat. Hij vond dat eerst onzin, maar toen ik hem vroeg met wie ik er dan over met praten had hij wel zoiets van oke daar heb je wel gelijk in. Tuurlijk kan ik met hem ook wel praten, maar ja hij is er niet zo erg mee bezig en weet niet hoe alles voelt.
    Dus nu zit ik gewoon onbekommerd op dit forum, nou ja ik moet wel uitkijken dat ik er niet teveel achter zit als hij thuis is, want even vind hij wel oke, maar zo vaak………..
    tja kan ik toch niets aan doen dat het zo verslavend is (haha)

(moet je even een vrouwtje van maken hihi)

Liefs Daan

#2858854 Quote

Die van mij vond het ook wat overbodig, maar heeft er geen uitgesproken mening over ofzo. Als ik dit wil, vindt hij het best! Ik denk dat bij de meesten van ons zwanger worden heel nadrukkelijk aanwezig is in je leven op dit moment, voor mannen is dat denk ik lang niet zo sterk. Pas als je eenmaal zwanger bent (en voor sommigen zelfs dan nog niet!) gaat het ook bij hen leven.

Op het forum rondhangen is dus meer een ontlasting voor ze, anders zouden we  het er steeds met hen over willen hebben!

Groetjes,
    Marian

#2858870 Quote

Mijn vriend vind het wel leuk zo'n forum.

Hij leest ook mee soms en heeft ook weleens vragen die ik dan stel hier op het forum.

babytje

#2858900 Quote

Ja mijn vriend vindt het ook helemaal niet erg.. hij vindt het voor zichzelf nog een beetje onwennig en gaat dan maar gauw de kamer uit als t gaat over bloed en innesteling enzo haha..  ik vind het wel grappig..   wel lief eigenlijk, hij wil heel graag een kindje, maar dat er zoveel bij hoort dat hoeft ie allemaal niet te weten..ben benieuwd hoe t wordt als ik straks echt zwanger ben, volgens mij wordt ie dan nog liever haha..  mannen hebben dat toch heel anders dan vrouwen denk ik hoor, gelukkig maar..

groetjes..

#2858904 Quote

Mijn man vindt het helemaal geen probleem dat ik op dit forum zit.
    Hij vindt het fijn dat ik er dingen kwijtkat. Alleen heeft hij wel gezegd dat ik wel moet zorgen dat ik ook met andere dingen bezig ben dan alleen zwangerschap. En daar heeft hij ook gelijk in vind ik. Maar ik denk dat dat wel goed zit. Natuurlijk ben ik er de laatste tijd veel mee bezig, maar ook met andere dingen.

Toen ik dat berichtje had gezet over de bemoeienissen van kennisen/familie en ik zoveel berichtjes erop had gekregen, heb ik deze aan hem voorgelezen. Het is voor ons gewoon erg fijn om te weten dat er nog mensen zijn die net als ons denken. 🙂

Liefs, Nadine.

#2858914 Quote

Ja, Nadine, bij mij precies hetzelfde als bij jou!
    Ik merk dat ik er veel meer als hem mee bezig ben en ook op een hele andere manier. Op het forum lees je dingen die heeeeel erg bekend voorkomen!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2858917 Quote

Hoi allemaal,

Mijn man vindt het allemaal maar vrouwen praat waar je je als man zijnde vooral niet te veel moet mee bemoeien.
    En dat doet hij ook niet.
    Doe ik ook niet met zijn ding (auto's)

groetjes, Ikky

#2858921 Quote

Hallo,

Mijn mannetje vind het ook niet vervelend. Hij vind het fijn dat ik een uitlaatklep heb. Zeker na vorige week en heeft gezien hoeveel steun ik kreeg hier. Dat zit dus wel snor. En hij heeft natuurlijk ook zijn bezigheden. dus maakt niet uit.

Af en toe vraagt ie wat we hier allemaal vertellen en dan zeg ik "girltalk".
    En dan heeft ie zoiets laat haar maar lekker het houdt haar van de straat. hihihihihi

groetjes
    talke

#2858923 Quote

hey hey

nou hier vindt hij het ook best!!!! wil af en toe weten waar het over gaat enz!! maar verder interesseren computers enz hem niet eg!! maar hij snapt dat ik hier me ei kwijt kan

kus kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct