Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

mannen en het forum

• Auteur

Die van mij vond het ook wat overbodig, maar heeft er geen uitgesproken mening over ofzo. Als ik dit wil, vindt hij het best! Ik denk dat bij de meesten van ons zwanger worden heel nadrukkelijk aanwezig is in je leven op dit moment, voor mannen is dat denk ik lang niet zo sterk. Pas als je eenmaal zwanger bent (en voor sommigen zelfs dan nog niet!) gaat het ook bij hen leven.

Op het forum rondhangen is dus meer een ontlasting voor ze, anders zouden we  het er steeds met hen over willen hebben!

Groetjes,
    Marian

#2858987 Quote

Hoi!

Mijn vriend weet er niks van dat ik dit forum bezoek…misschien dat hij wel wat vermoed,maar eigenlijk boeit hem dat niet zo volgens mij.
    Misschien als ik het vertel dat hij er helemaal geen moeite mee heeft maar ik denk dat hij wel zal zeggen dat ik er dan te veel mee bezig ben.
    Dus ik laat het maar zo voorlopig,misschien dat ik het nog wel een keer vertel.
    Ik doe in ieder geval niet stiekum,zit meestal op het forum als hij er niet is.

Liefs,Swinnie

#2858992 Quote

hoi hoi

leuk om te lezen hoe alle mannen er over denken!!!!

die van mij vind het allemaal wel best,
    als ik er maar niet de hele avond achter zit,
    want dan roept hij wel eens van kom je ook nog ff bij mij zitten?! hihi.
    ik laat het ook wel eens wat lezen,en dan moet hij er om lachen!!

gister voelde ik mij ook niet helemaal lekker en erg onzeker,
    ben 6wk en 3dg zwanger,
    en toen zei hij al,zal ik het ff aan je vriendinnentjes op het forum vragen?! hihi.
    want hij zegt altijd,o je gaat weer met je vriendinnetjes kletsen???!!!

xxxtam80

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct