Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

heel stom

• Auteur

Hoi ,

ik heb vanmorgen heel stom een test gedaan.
    Twijl ik morgen pas me nod heb, kon niet wachten.
    Nu heb ik een vraag?

Toen ik de test deed mocht ik na drie minuten pas kijken.
    Er was niet zwanger  dus ik heb hem weg gegooit.

Net heb ik hem toch weer uit de prullebak gevist en nu is er een heel dun lijntje te zien in het venstertje wat er vanmorgen niet was.

Ik dacht altijd als je geen hormoon voor zwangerschap hebt kan daar toch nooit een streepje verschijnen.
    Me eerdere testen zijn altijd blank gebleven, tewijl dit de zelfde testen zijn.

Hoe kan dit nu?

Nu ben ik best wel aan het twijvelen, als ik over een paar dagen de nod nog niet is geweest ga ik wel weer een test doen maar nu ben ik best wel van slag.
    Heel raar meschien maar ik ga nu toch twijvelen.

Liefs Kattie

#2858853 Quote

Wat vervelend zeg! Ik kan me je redenatie wel voorstellen, maar het schijnt niet echt zo te werken. Ik zou ook denken; hormoon = hormoon, dus als er een streep komt, is dat hormoon er, wanneer dan ook!

Je zult geduld moeten hebben en wachten tot na je NOD, hopelijk dan meteen een dikke streep!

Succes met wachten,

Marian

#2858858 Quote

Hoi Kattie!
    Ditzelfde had ik een dikke week geleden ook hier geplaats.
    Mijn eerste test was op mijn nod, en gaf ook pas even na de officiele tijd positief aan…
    En inderdaad moet je daar niet van uitgaan, want in de bijsluiter staat dat de test dan niet meer betrouwbaar is..
    MAAR…de dag erna weer een test gedaan die wel binnen de drie min positief gaf, wel nog vaagjes, maar duidelijk te zien.
    En om mijn eigen gevoel te bevestigen deed ik die avond een CB digitale test en die zei binnen een paar seconde al..zwanger..
    Best nog hoop voor je, dus doe ook morgen of over twee dagen zo'n CB test, en dan twijfel je niet meer.
    Voor mij echt een uitkomst, hopelijk voor jou  ook..
    Succes en ik duim voor je, laat je even weten hoe en wat??
    Groet R

#2858884 Quote

Hoi,

ik heb een paar maanden geleden ook een test gedaan en die was negatief. Later keek ik er nog eens op en toen stond ereen heel licht streepje. Een maand alter had ik dit weer. Na 10 minuten moet je de test weggooien, want hij isdan niet meer betrouwbaar. Staat er binnen 10 minuten geen streepje dan ben je niet zwanger.
    In ieder geval heel veel succes ermee!
    Lies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct