Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tammy weet het even niet meer… :-(

• Auteur

Hee meiden,

Heb morgen mijn nod en had gisteren wat bruinverlies. Aangezien ik dat altijd wat voor mijn ongi heb, had ik gisteren even flink de balen. De afgelopen twee maanden had ik het al 7 tot 8 dagen voor mijn ongi en nu dus  pas  2. De hele week  had ik al een beetje goede hoop omdat die "bruine duivels" er niet waren, zeker  gecombineerd met al drie dagen veel plassen…
    Vanochtend leek het bruinverlies niet veel meer, maar een uurtje geleden weer wel en nu kom ik net van de wc…. licht roze!!!   Dat heb ik nog nooit gehad! Zou het dan toch een innestelingsbloeding zijn?? Heb verder weinig klachten, wel nog steeds veel plassen, wat krampjes en ook beetje vol gevoel. Heb sinds vanmiddag een uur of 12 nix meer gegeten en heb er eigenlijk ook geen behoefte aan, maar niet echt misselijk.

Pffffff…. weet het effe niet meer hoor… ik hoop het echt zo erg deze ronde… we hebben nl. 2 1/2 week heel plotseling afscheid moeten nemen van onze kat die ineens ziek werd en we hebben moeten laten inslapen . Het voelt zo goed als we dan nu een kindje mogen gaan  verwachten…

Ik duim nu ook een beetje voor mezelf hoor… maar voor de andere meiden die ook morgen hun nod hebben: heel veel succes en hopelijk hebben we morgen allemaal goed nieuws!

Veel liefs,

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

#2858895 Quote

Hoi Tammy,

Wat een spanning he? Een innestelingsbloeding is wel lichtroze, maar waar dan dan oude bloed (bruin) vandaan komt? Bij mij blijft het wat bruinig verlies, dus stel me er op in dat ik over een paar dagen ongi ga worden.
    Zou morgenochtend als ik jou was anders testen. Geeft misschien nog geen 100% zekerheid, maar neemt in ieder geval wat spanning weg, zowel als tie negatief als positief is.

Wat is er ook alweer zo leuk aan om zwanger te worden….?

Sterkte en liefs,

Mama van 5

#2858896 Quote

tja, wat is er zo leuk aan zwanger worden.. haha.. en ik wil het nog wel zoooo graag..!!
    Hoopp voor jou dat t goed nieuws is dit keer Tammy! Spannend zeg! Ik moet nog een weekje langer wachten..
    Succes en ik wacht met je mee!

Liefs!

#2858897 Quote

Lieve Tammy !
    Wat ik begrepen heb kan je innesteling inderdaad gepaard gaan met licht roze bloedverlies.
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap op de dag van mijn NOD last van een klein beetje bruine afscheiding, dit was dus de innesteling.
    Dus het kan nog alle kanten op hoor. Hoop zo voor je dat het eindelijk raak is.
    Zal voor je duimen en hou ons op de hoogte he?

van Miena.

#2858899 Quote

Hoi Tammy,
    Ik hoop echt voor je dat het goed zit.
    Dat je wel zwanger bent. Duim duim.

En volgens mij kun je best een knuffel gebruiken.
    Komt ie hoor:
    Liefs van Nadine.

#2858902 Quote

Hoi tammy,

ik ga ook heel hard voor je duimen…
    en hopen dat de duiveltjes weg blijven…

succes….

xxxxxx marisca

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2858905 Quote

Hoi Tammy,

Ook ik ga voor je duimen!!!  Ga je morgen een test doen?    

Doet iedereen een test op zijn NOD? Ik heb helemaal geen test in huis. Ik weet niet eens of ik dat wel durf…

Oh… en Tammy, ook heel veel sterkte met het doorkomen van de avond en morgen natuurlijk ook de hele dag met het spannende wachten!

Liefst Pien

#2858907 Quote

Bedankt voor jullie lieve woorden! Had toch weer even goede hoop en heb net (heel stom natuurlijk) even een 'tampontest' gedaan: tampon erin en weer eruit. Was toch weer bruin (beetje aan de top) . Nu wachten we echt maar af…

Marian, ja ik hoop ook dat leven & dood deze maand heel dicht bij elkaar liggen… Mis onze kat best wel en het goede nieuws zou me zeker weer vrolijk stemmen. Tempen kan ik je idd aanraden, krijg je beter inzicht in je cyclus (heb ik nu voor de 2e maand gedaan).

Mama van 5, ik hoop toch echt dat we samen naar het andere forum door mogen hoor! Dus of allebei deze maand of allebei volgende maand (maar dan toch liever nu al hoor ). Denk niet dat ik morgen al ga testen, maar temp in ochtend geeft al wat duidelijkheid.

Euhm… tja wat er leuk is aan zwanger worden… ja het zwanger raken zelf, maar de weg er naar toe is toch best zenuwslopend!

Miena, fijn te horen dat jouw innestelingsbloeding alleen maar uit bruin bestond, geeft weer wat hoop…

Nadine, ah wat lief, ik knuffel je lekker terug!

Marisca..  ja blijf maar flink duimen, hopelijk werkt het…

En Pien, als het goed is brengt de thermometer morgen wat duidelijkheid. Op de dag van je ongi zakt je temp nl. een paar tiende, dus zet gewoon de wekker lekker vroeg (heb vakantie, vandaar).

We hopen maar op het beste. Meer kan ik toch niet doen.

Liefs,

Tammy

#2858908 Quote

Hoi Tammy,

Hier iemand die een beetje in het zeldfe schuitje zit.
    Had volgens mijn eigen berekening afgelopen vrijdag mijn nod maar volgens een internetsite pas morgen.
    Heb sinds gister ook bruin bloedverlies en ook bij mij is het vaak de voorbode op de duivels.
    Ik voel van alles misselijk, zere buik en borsten.
    Bij mij is de hoop inmiddels bijna helemaal weg.
    Ik hoop dat het voor ons allebei toch nog positief  gaat uitpakken.

Verder veel sterkte met het verwerken van het verlies van je kat,  heb er zelf 4 en zou ze verschrikkelijk missen als er iets met ze zou gebeuren.

Veel liefs Rina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct