Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuw

• Auteur

Hallo meiden!

Al een paar dagen lees ik een beetje mee op dit forum en heb ik ook al twee berichtjes geplaatst. Nu zie ik dat iedereen zich even voorstelt, en het lijkt me dan ook zeer netjes als ik dat ook even doe. Ik ben nog helemaal nieuw, zit in de 1e ronde, heb hiervoor een spiraaltje zonder hormonen gebruikt en heb al tijden een vrij regelmatige cyclus, dagje meer, dagje minder is niet heel erg gek maar vrij ok. En dan is het vandaag ook nog is mijn NOD!!! Maar tot nu toe nog geen rode duiveltjes, wel krampjes, al een dag of vijf. Maar ik maak mezelf nu al gek, moet ik niet doen, weet ik, maar het is ook allemaal zo spannend. Wordt dat nog minder, die spanning, wat dit is echt mega-spannend hoor!
    Vanaf nu zal ik al mijn vragen (en dat zijn er nog al wat) aan jullie stellen. Wel een beetje gek hoor, niemand weet dat je het probeert, en hier praat je over niets anders, wel erg fijn!

#2858909 Quote

Gezellig dat je hier ook komt schrijven, iedere steun kunnen we gebruiken hoor en natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
    Wat spannend je eerste ronde, het zou mooi zijn als het meteen raak is, komt wel voor hoor. De spanning blijft elke maand het zelfde, maar hoe verder je gaat in de ronde's hoe frustrerender het word als het weer niet gelukt is en daarom is het erg fijn dat dit forum bestaat.
    Maar ook erg verslavend….hihi
    Liefs van Miena.

#2858910 Quote

Welkom!
    Enne… succes he, je weet het nooit, misschien ben je wel meteen zwanger!

Liefs, Nadine.

#2858954 Quote

Bedankt voor het warme welkom.

NN, de eerste maand zwanger, nee voor mij niet, de ongi voortekenen worden groter en groter…

Maar dan blijf ik in ieder geval nog een maandje hier meepraten, wel zo gezellig toch?

#2858956 Quote

Ja het telkens weer afwachten en dat is natuurlijk niet leuk, maar het is wel fijn om het met andere te delen.
    Het gevoel dat je het tegen niemand verteld dat kennen we allemaal, het liefste zou ik het van de daken schreeuwen maar dat doen we toch maar niet. Je weet nooit hoe lang het duurt al hoop je dat het meteen raak is, ook voor jouw.

groetjes Chandra (ben nog aan het ontpillen)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct