Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe verloopt een cyclus na een mk?

• Auteur

Vroeg me af of het mogelijk is of je dan toch weer direct een weekje of anderhalf toch je ei weer kunt hebben.

Ik heb nl. een cyclus van rond de 24 dagen dus ik zou volgens mijn berekeningen altijd zo rond dag 9 of 10 mijn ei hebben. Vorige week een shitweek gehad (mk). We dachten in eerste instantie deze maand over te slaan maar ik voel me nu toch weer heel goed.

Zo de ovulatie dan toch rond de zelfde dag als anders zijn of is alles nog verward?
    Ik heb nog geen ov-testen gehaald. Ga ik toch maar eens doen.

Wat denken jullie?

Groetjes
    talke

#2858975 Quote

hoi talke

bij mij was mijn cyclus snel weer op orde. normaal had ik een cyclus van rond de 28-30 dagen en toen 32. dus 2 dagen later dan normaal mijn ei, ik heb wel ov testen gebruikt, dan weet je natuurlijk iets meer. Maar ja, tis bij ieder verschillend. ik denk ook hoe verder je in de zwangerschap zat hoe langer het kan duren. Ik had al een MK bij 5 weken dus dan ben je pas paar dagen over tijd….Nu al weer bijna 8 weken zwanger dus tja…

succes hoor!!

liefs sweety

#2858978 Quote

Hoi Talke,

Ik weet hier verder niks van,maar wilde gewoon even weten hoe het met je gaat.
    Je schrijft dat je je wel weer goed voelt…gelukkig voor je!!
    Ik hoop voor je dat het gauw weer allemaal normaal is en dat het volgende keer gewoon goed gaat!!
    Je hebt nu lekker vakantie…geniet er maar lekker van,jullie gingen misschien toch nog weg,of heb ik dat verkeerd begrepen??
    Mijn ongi is gelukkig alweer weg,ik ben donderdagavond laat ongesteld geworden en nu is het alweer weg…dus we kunnen weer met klussen beginnen..haha.
    Mijn cyclus zit nu wel op 32 dagen dus volgende keer nog langer geduld hebben!!

Hey Talke…tot gauw!

Liefs,Swinnie

#2858980 Quote

Hoi,
    Ik heb ook een miskraam gehad een aantal jaren terug inmiddels alweer. Ik ben dus daarna niet weer ongesteld geworden maar was direct weer zwanger dus het kan wel direct weer.

Succes

#2858983 Quote

Hoi Talke,

ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
    ik heb op 26 juli een miskraam gehad en voelde me eigenlijk vrij snel daarna wel weer goed, dus we besloten om er direct weer voor te gaan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

ik heb werkelijk geen idee wanneer mij ei weer zal zijn. ik had voor mijn mk een cyclus van 28 of 29 dagen, dus ik zou mijn ei vorig weekend al gehad kunnen hebben, ik dacht hem ook gevoeld te hebben, maar sinds het weekend heb ik eigenlijk iedere keer weer buikpijn, dus iedere keer weer denk ik; o zou dit dan mij ei zijn??? maar ja dat denk ik nu iedere keer…
    ik ben niet aan testen begonnen omdat ik ook geen idee had wanneer ik dan zou moeten beginnen met die testen..

als ik uitga van mijn normale cyclus dan zou ik rond 23 aug. mijn nod hebben, maar toen ik de laatste keer voor nacontrole bij mijn gyn. was zei hij dat hij dacht dat ik 3 weken later mijn ei zou hebben en 5 weken later ongesteld zou moeten worden.
    dat zou beteken dat ik rond 23 aug. pas mijn ei zou hebben… dus ik weet het echt niet meer…..

wij klussen maar gewoon regelmatig ( om de dag ) en verder kunnen we alleen maar afwachten…maar ook heb ik dus geen idee wanneer ik nou een test zou kunnen doen…. lastig lastig lastig..

heel veel succes en ik hoop voor je dat het snel weer raak is.

groetjes van mij

#2858996 Quote

hoi talke…

ik heb hier zelf geen ervaring mee,
    maar ik weet van een vriendin,dat toen zij een MK had gehad,
    ze niet meer ongi is geworden maar direkt weer zwanger was!!!!

dus ik hoop voor jou,als jij en je lichaam er aan toe zijn je weer snel zwanger bent!!!!

xxxtam80

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859110 Quote

Hallo meiden,

Wat hoor je dat toch vaak meteen raak na een mk. Moet me er maar niet te vast op pinnen anders is de teleurstelling weer groot.

Marjolein dus jij hebt een verkorte cyclus op de koop toe gekregen. Ik had al een vrij korte gemiddeld 24 dagen dus ik hoop niet dat ie nog korter wordt. Kan ik me daar weer zorgen over maken.

2 dagen langer bij jou Sweety? dat is niet noemenswaardig veel. Ik heb afgelopen week allerlei rare gevoelens in mijn buik gehad. Dus ik denk dat het allemaal weer naar zijn plekje moest. Nu voelt het weer normaal aan dus er zouden theoretisch gezien ook maar een paar dagen in moeten zitten maar ja praktijk??

Swinnie ja, we gaan overmorgen naar zeeland maar dat is maar een dagje of zo, misschien wat langer dat ligt aan het weer. Dus jij bent weer volop aan het klussen? Wellicht worden we wel samen zwanger! hoop het zo

Dank je voor je berichtje Pient, dit soort berichtjes geven me hoop!

Faytje04 jij hebt het zelfde, jij was dus wat verder denk ik? Omdat je schrijft dat je bij de gyn was? Ik was 4 weken en 2 dagen.

He tam80, wat fijn voor je vriendin, ik hoop dat ik dat ook mag meemaken, zoals ik al zei je hoort het vaak ik hoop dat dat voor mij ook het geval zal zijn.

Als ik babbybrabbel moet geloven en de eerst de dag van mijn mk pak dan was dat 5 aug en dan zou ik vandaag mijn ei moeten hebben. Echter ik voel niets en daarom denk ik dat het in ieder geval later zal zijn.

Dikke kus talke

#2859115 Quote

Hoi Talke

Wanneer zou dan nu je nod zijn..ongeveer??

Liefs,Swinnie

#2859119 Quote

Hee Swinnie

volgens babybrabbel rond de 29ste, uitgaande van 5 augustus, maar ik weet niet of ik vandaar uit moet tellen, dat is het hem nu juist!

Toen is mijn bloeding begonnen. Dus ik gebruik dat maar even als uitgangspunt

dikke kus
    talke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct