Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuw en even voorstellen dus…

• Auteur

Hallo allemaal,

ik ben net nieuw op dit forum en heb me maar meteen aangemeld.
    Even wat info over mezelf: ik ben 31, getrouwd en sinds 2 maanden serieus bezig om zwanger te worden. Hiervoor erg lang aan de pil geweest dus voordat we voor het 'echie' begonnen zijn heb ik mijn lichaam twee maanden rust gegeven om mijn cyclus weer op te laten starten. Dat is gelukkig ook snel gebeurd en ik heb nu weer een zeer regelmatige cyclus van netjes 28 dagen. Nu dus alweer voor ronde 2 en begin nu toch wel zenuwachig te worden. Zou het ons lukken? Vorige maand was eerlijk gezegd best een teleurstelling ook al was het de eerste echte poging…

Maar ik heb al veel aan jullie informatie hier op het forum en vind het vooral fijn om te lezen dat er meer vrouwen met deze uitdaging bezig zijn.

Groetjes en succes allemaal!

#2858946 Quote

Welkom Alphie!

Leuk dat je er bent! Het is hier ongelooflijk gezellig, maar pas op hoor: het is superverslavend!

En ja die eerste teleurstelling is volgens mij de allergrootste. Hoewel vrijwel iedereen er vanuit gaat dat je niet gelijk zwanger bent, hoop je het stiekem van binnen toch wel heel erg. Dus als je dan ongi wordt is het dubbelbalen: èn niet zwanger èn ongi!

Ik wens je veel plezier hier en veel succes met klussen (één van mijn favoriete termen hier ).

Groetjes,

Tammy

#2858949 Quote

Welkom Alphie!

Veel plezier en profijt van dit forum!

Liefs, Nadine.

#2858957 Quote

Helaas is het elke maand weer spannent maar ook heel fijn het met iedereen te kunnen delen hier op het forum (wel verslavend).
    Elke maand kun je in iedergeval wel lekker klussen

groetjes Chandra (aan het ontpillen)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct