Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor tammygirl

• Auteur

Hoi Tammy,

Ik moet zometeen naar de tandarts dus ik hou het effe kort,
    En hoe gaat het inmiddels met je?
    Heb je al een test gedaan?
    Spannend……ik hoop het ook zo voor jullie!!!
    Laat je gauw wat horen?
    Ik ga nu gauw,kom straks nog even kijken of er nieuws is…!
    Ik ga superhard duimen voor je!!!

Liefs,Swinnie

#2859289 Quote

ohh schat het zal toch nietwaar zijn. Verdorie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had bijna alle kaarsjes aangestoken. Waarom duurt het   toch zolang voordat onze wensen uit komen. Dikke pech. Ik had het zo gehoopt.

Hoop dat je nog een beetje kunt slapen.

kus
    talke

#2858967 Quote

Lieve Swinnie en Ikky,

Wat leuk die berichtjes speciaal voor mij! Word er een beetje verlegen van…

Vanochtend nog steeds hoge temp!! Heb goede hoop nu. Heb wel heeeel weinig geslapen vannacht (en va 5 uur al wakker), dus ben een  beetje lui…

Ik denk dat ik morgen pas ga testen, want ik heb een late eisprong, dus ik denk dat de test nu sowieso negatief zal zijn. Ik heb nog maar één test liggen, dus als ik die verspil moet ik weer naar de winkel (en ben altijd bang dat ik dan een bekende tegenkom). Nog één dagje geduld dan maar. Maar ik moet zeggen dat die hoge temp van vanochtend wel een enorme geruststelling was hoor. Ben blij dat ik daar aan ben begonnen…

Swinnie, hoe was het bij de tandarts? Heeft ie je niet al teveel pijn gedaan??

Jullie horen het vervolg nog wel!

Liefs,

Tammy

#2858977 Quote

Hoi Tammy,

Daar ben ik alweer!
    Heb een hele stijve wang van de verdoving,er moest een oude vulling uit en een nieuwe erin,ik heb het maar even laten verdoven…ik ben niet echt een held met tandartsen…pff dat heb ik weer gehad.
    Knap van je dat je nog een dag kunt wachten met testen…vooral als je er nog een hebt liggen!
    Maar inderdaad ik ben ook altijd bang dat ik een bekende tegenkom als ik bij het Kruidvat ofzo sta.
    Had ik jou al gevraagd waar je die digitale test van Clearblue kan kopen?
    Volgende keer wil ik die misschien wel eens gaan proberen.
    Wat ga je vandaag doen om je tijd met wachten goed om te krijgen??
    Je hebt toch vakantie nu of vergis ik me nu weer?

Nou….heel veel sterkte met wachten!

Liefs,Swinnie

#2859006 Quote

tjee Tammy
    knap hoor dat j ekunt wachten, vooral als je echt het gevoel hebt dat het raak kan zijn.
    Ik was laatst ook een dag overtijd, maar ja ik had verder geen klachten en wist het dus al bijna zeker.
    Maar als je zwanger betn moet je het maar in hoofdletters schrijven, zodat iedereen het goed kan lezen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel glitters strooien.
    als het niet raak is zullen we er allemaal voor je zijn, dat weet ik zeker en hoef ik niet te testen (haha)

liefs Daan

#2859017 Quote

Hai Tammy,

Ook ik vind het knap dat je nu nog een dag kunt wachten!
    Enne die zwangerschapstest koop ik in een ander dorp waar ik niemand ken.
    Succes met wachten en straks met testen.
    Enne… laat snel horen wat de uitslag is!

groetjes, Ikky

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859069 Quote

Ja stom hè dat ik nu wel kan wachten… heb in de voorgaande maanden in totaal al 4 testen gedaan en idd allemaal al vóór mijn nod. Toen kon ik echt niet wachten… Maar nu heb ik zoiets van… nee het is nog te vroeg om positief te testen en ik wil niet zinloos teleurgesteld worden. Als mijn temp morgen nog steeds hoog is dan weet ik dat ik zwanger ben (whoe, krijg helemaal de kriebels in mijn buik nu ik dit schrijf ) en dan is de test slechts de bevestiging. Tijdens de voorgaande testen (die natuurlijk allemaal negatief waren) 'voelde' ik al dat ie negatief zou gaan worden, stom hè?? En dan toch testen, eigenwijze muts die ook ben… . Nu heb ik zó'n ander  gevoel dan anders… heel raar…

En Ikky, dat van die test in een ander dorp kopen, dat is nog niet zo'n gek idee! Maar hopelijk hoeft dat niet meer…

Daan, natuurlijk ga ik flink strooien als ik zwanger blijk te zijn… wel goed springen dan hè? Maar laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen…

Swinnie, die test die ik nog heb van CB heb ik gewoon bij het Kruidvat gekocht (daar liggen ze nl. gewoon in de winkel… hoef je het  niet te vragen aan de balie ). Het is de oude variant van de digitale, dus nog met 'zwanger' of 'niet zwanger' (ipv die nieuwe met die onduidelijke plusjes en minnetjes).

Hee dames, ik wou even zeggen dat ik het ontzettend lief vind al die belangstelling, echt!! Het is zo fijn hier een soort achterban te hebben. Een dikke vette THANX!!!

Veel liefs,

Tammy

#2859095 Quote

duimerdeduimduim!!! spannendddddddddddddd

liefs sweety ( bijna 8w zw)

#2859164 Quote

Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot morgen! Ik zou het zo graag voor je willen! Voor mezelf moet ik nog een tijdje wachten maar ik ga vanavond een kaarsje voor je branden!

duim duim duim duim duim

Ik moet echt veel aan je denken, misschien is dat wel een goed teken

groetjes talke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct