Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nog steeds spannend maar niet leuk meer!

• Auteur

hoi meiden, schreef ik vorige week dat ik over tijd was (1 week) en dat ik ging testen: wat blijkt: zaterdag de test gedaan: hartstikke negatief, geen 2e streep te bekennen! Maar ook nog geen teken van ongi.
    wat nu? ik heb de etos huismerk test gebruikt. Als ik as weekend nog geen rode duivels heb, dan ga ik maar effe opnieuw testen, maar het lijkt me dan onwaarschijnlijk dat ik ineens wel zwanger ben, toch? heeft iemand ervaring hiermee?
    mijn cyclsu was zo iedere keer rond 28/29 dagen en nu dus al 1,5 week over tijd. snap er niets van en wordt een beetje onrustig.
    boekie

#2858990 Quote

Het kan best dat je volgend weekend test en dan wel zwanger blijkt te zijn. Heb hier wel vaker gelezen dat er meiden zijn die het pas in week 5 of 6 van de zwangerschap hebben kunnen testen en daarvoor dus een negatieve test hadden. Ik zou dus volgend weekend lekker nog een keer testen als er nog niets van een ongi te bekennen is!!!

succes

#2858994 Quote

thanx , dat stelt me wel een beetje gerust. zeker omdat ik echt nul komma nul ongi klachten meer heb. voorheen had ik ook altijd nogal wat slijnverlies (sorry) enzo, maar dat ook al niet meer. Zucht, afwachten maar weer.
    groetjes
    boekie

#2858998 Quote

Ik heb hetzelfde als jij. Moest 4 augustus ongi worden. Heb 7 augustus een test gedaan omdat ik bij de eerste ook gelijk te zien kreeg dat ik zwanger was. Helaas negatief. Ik had wel ontzettend veel water gedronken en dat kan ook een negatief beeld geven. Heb zaterdagavond opnieuw een test gedaan. Weer negatief. Ik heb nu wel last van mijn borsten. Erg gespannen. Ga deze week nog een keer proberen en als hij negatief is en ik ben nog steeds niet ongi dan ga ik naar de dokter want dan wil ik wel even weten wat er aan de hand is natuurlijk.

Nou jij sterkte gewenst. Laat even weten wat de uitslag is als je nog een keer gaat testen.

Kiki

#2859037 Quote

He Boeki,

ER is nog hoop hoor!
    Uit ervaring weet ik dat ik bijv.pas postief test vanaf een
    week of 6.Maar je kunt altijd ff langs de huisarts gaan en
    je bloed laten prikken. Als je zwanger bent kunnen ze
    het daaraan al zien.

Heel veel succes en zal voor je duimen!

#2859055 Quote

hoi l eonie,
    thanx, geeft me inderdaad moed.
    Alleen ik ben dan volgens mij al 6 wk (als ik zw. ben), want 7 juli was mijn laatste ongi begonnen, dus tja.
    ik wacht af en ga dit weekend weer testen
    gr.
    boekie

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859150 Quote

Hallo allemaal,
    Volgens mij moet een test meteen positief testen, ook al ben je  1 dag over tijd. Ik was namelijk nog niet eens over tijd en had het gevoel dat ik zwanger was. Een test gedaan en ja hoor, ik hoefde niet eens te wachten op het streepje, het stond er meteen. Sorry,  ik wil niemand ontmoedigen!!! Maar aan de andere kant je hoort ook wel eens anders en misschien ligt het ook aan de soort test die je koopt!!
    In iedergeval voor iedereen heeeel veeel suc6 en hoop op veel goede uitkomsten!!!
    Groetjes
    Sies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct